بی‌اطلاعی آقای نماینده از سفرش به جام‌جهانی

کدخبر: ۲۱۸۳۷۵
اقتصادنیوز: نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه اطلاعی از سفرم به جام جهانی روسیه ندارم، گفت: این موضوع را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم و در روزهای بعد اظهار نظر می‌کنم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، غلامرضا کاتب درباره حضورش در جام جهانی روسیه اظهار کرد: اطلاعی از سفرم به رقابت‌های جام جهانی روسیه ندارم.

وی با اشاره به اینکه بنده هم مثل شما از طریق سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از این امر مطلع شدم، اظهار کرد: بنده هم‌اکنون در شهرستان هستم و اطلاعی از این موضوع ندارم. باید پرس‌وجو کنم و در مورد پیامدهای این اقدام در روزهای بعد می‌توانم اظهار نظر کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، این سخنان در حالی گفته می‌شود که هفت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی عازم روسیه شوند.

چهار عضو کمیسیون فرهنگی و سه عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مسافران پارلمان به روسیه خواهند بود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد: تاکنون غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) ومحمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز (فراکسیون نمایندگان ولایی) از طرف کمیسیون فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون مستقلان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارتخانه مذکور معرفی شده‌اند.

به گزارش فارس، محمداسماعیل سعیدی از سفر به روسیه انصراف داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید