بهترین شارژدهی باتری متعلق به کدام گوشی های هوشمند است؟

کدخبر: ۲۱۸۵۵۶
اقتصاد نیوز: شارژدهی باتری یکی از مهم ترین معیارهای خرید یک گوشی هوشمند است. در این مطلب گوشی های دارای بهترین شارژدهی باتری را معرفی می کنیم.
بهترین شارژدهی باتری متعلق به کدام گوشی های هوشمند است؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، بسیاری از افراد قبل از خرید یک گوشی هوشمند جدید شارژدهی باتری آن را مورد بررسی قرار می دهند. در حال حاضر اسمارت فون هایی که تا یک روز کاربر را همراهی کنند به عنوان دستگاه های با شارژدهی خوب باتری محسوب می شوند. 

در این لیست به معرفی دستگاه هایی با بهترین شارژدهی باتری می پردازیم. در ادامه با کلیک همراه باشید. لازم به ذکر است؛ گوشی ها به ترتیب میزان شارژدهی در این لیست قرار نگرفته اند.

هواوی P20 پرو

هواوی با معرفی گوشی P20 پرو انقلابی را در دنیای اسمارت فون ها ایجاد کرد. جدیدترین پرچمدار هواوی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژدهی بالایی دارد.

این گوشی هوشمند در استفاده های روزمره همانند ارسال پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و ثبت تصاویر قادر به همراهی کاربر تا یک روز و 13 ساعت است. این دستگاه در صورت استفاده کمتر قادر به همراهی کاربر تا 2 روز است. بدون هیچ شکی هواوی پی 20 پرو باید در لیست گوشی های هوشمند با بهترین شارژدهی باتری قرار بگیرد.

هواوی میت 10 پرو

هواوی میت 10 پرو در سال گذشته میلادی معرفی شد با این حال این دستگاه در لیست گوشی های با بهترین شارژدهی باتری قرار می گیرد. این گوشی هوشمند تا دو روز می تواند کاربر را همراهی کند.

در این اسمارت فون مانند جدیدترین پرچمدار این شرکت از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. شارژ باتری این دستگاه با استفاده از فناوری شارژ سریع در مدت زمان 30 دقیقه به 58 درصد می رسد. این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

سونی اکسپریا XZ2 کامپکت

سونی در این گوشی هوشمند از باتری 2870 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این دستگاه می تواند بسیاری از گوشی های پرچمدار را در زمینه شارژدهی باتری شکست دهد. کاربر می تواند بدون نیاز به شارژ مجدد تا دو روز با استفاده از حالت ذخیره انرژی با این دستگاه کار کند.

لازم به ذکر است؛ حالت ذخیره انرژی در اکسپریا XZ2 کامپکت باعث کاهش سرعت این دستگاه می شود. در این حالت دستگاه مدت زمان بیشتری برای بارگذاری برنامه ها نیاز دارد که این امر خود افزایش مصرف انرژی را در پی دارد.

سونی اکسپریا XZ2

اکسپریا XZ2 سونی

پرچمدار جدید سونی شارژدهی بالایی دارد. با این حال اکسپریا XZ2 در مقایسه با نسخه کامپکت خود شارژدهی کمتری دارد. سونی در زمینه مدیریت انرژی این دستگاه موفق عمل کرده است. این دستگاه با باتری 3180 میلی آمپر ساعتی خود می تواند نزدیک به دو روز کاربر را همراهی کند. 

سامسونگ گلکسی A8 2018

سامسونگ گلکسی A8 2018  یک دستگاه میان رده محسوب می شود که در لیست گوشی های هوشمند با بهترین شارژدهی باتری قرار می گیرد.

این دستگاه از طراحی مشابه با محصولات گلکسی S بهره می برد. سامسونگ این اسمارت فون را به باتری3000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. با استفاده روزمره کاربر می تواند بدون نگرانی تا 2 روز گوشی خود را شارژ نکند. در صورت استفاده سنگین این دستگاه تا یک و نیم روز قادر به شارژدهی است.

نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس محصول جدید شرکت HMD Global است که شارژدهی باتری بالایی دارد. در صورت استفاده عادی این دستگاه می تواند تا دو روز کاربر را همراهی کند.

این گوشی هوشمند از باتری 3800 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به همراه قطعات فنی مناسب، شارژدهی بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید