امارات در یهودی‌سازی قدس به اسرائیل کمک می‌کند

کدخبر: ۲۱۸۵۶۷
اقتصادنیوز: یکی از رهبران فلسطینی در مناطق ۱۹۴۸ از طرح امارات برای کمک به صهیونیست‌ها در یهودی سازی قدس پرده برداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، قدسنا نوشت، شیخ کمال الخطیب از رهبران برجسته فلسطینیان ساکن مناطق ۱۹۴۸ از پروژه اماراتی ها برای محقق کردن برنامه های یهودی سازی رژیم صهیونیستی در قدس و در نزدیکی مسجدالاقصی خبر داد. به گفته این رهبر فلسطینی یکی از سرمایه داران اماراتی نزدیک به محمد بن زاید به شدت به دنبال خرید خانه و ساختمان در بخش قدیمی قدس است و توجه خاصی به خرید منازلی دارد که در مجاورت مسجد الاقصی واقع اند.

خطیب در ادامه افشای طرح امارات خبر داد این سرمایه دار با کمک یکی از متمولین شهر که به محمد دحلان نزدیک است به دنبال انجام این کار است اما  تا به امروز با مقاومت فلسطینیان ساکن قدس مواجه شده است.

به گفته خطیب این سرمایه دار به صاحب یکی از خانه های دیوار به دیوار مسجد الاقصی پیشنهاد خرید  منزلش را به قیمت ۵ میلیون دلار داد وحتی در مقابل مخالفت این فلسطینی تا ۲۰ میلیون دلار هم برای همان خانه قیمت را بالا برد.

رهبر فلسطینیان مناطق ۱۹۴۸ تاکید کرد گر چه مقاومت صاحب این خانه برنامه های امارتی ها را با شکست مواجه کرد اما این اقدام ما را به یاد پروژه سال ۲۰۱۴ محمد بن زاید می اندازد که به نام خود شماری از منازل مسکونی را در منطقه سلوان ووادی حلوه خریداری کرده و بعد از آن آنرا به یک موسسه شهرک سازی صهیونیستی واگذار کرد.

خطیب در پایان حاکمان سازشکار امارات را جرثومه خطرناکی در جسم امت اسلامی توصیف کرد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید