سید حسن نصرالله مطرح کرد

تنها شرط حزب‌الله برای خروج از سوریه

کدخبر: ۲۱۸۷۲۱
سیدحسن نصرالله تنها تنها راه خروج حزب الله از سوریه را درخواست رهبری سوریه از آنها اعلام کرد.
تنها شرط حزب‌الله برای خروج از سوریه

دبیرکل حزب الله امروز در سخنرانی روز قدس با اشاره به وضعیت سوریه گفت: امروز بیشتر خاک سوریه امن شده است و پرواضح است که محور دشمن به دنبال دستیابی به برخی دستاوردهاست. اسرائیل روی سرنگونی جناب «بشار الاسد» رئیس جمهوری سوریه حساب بازکرده بود و وجود گروه های مسلح را به نفع خود می دید. امروز هدف صهیونیست ها در سوریه تغییر کرده و آنها از نبرد اخراج ایران و حزب الله از سوریه صحبت می کنند.

وی افزود: ما زمانی که به سوریه رفتیم، در نتیجه این فهم رفتیم که در سوریه توطئه بزرگی در جریان است که موجودیت سوریه و محور مقاومت را هدف قرار می دهد بنابراین به درخواست نظام و رهبری سوریه وارد خاک ان کشور شدیم و طرح و برنامه خاصی نداشتیم.

نصرالله تاکید کرد: حزب الله در سوریه طرح خاصی ندارد ما هر جا که باید باشیم، هستیم و هر آنجایی که رهبری سوریه با توجه به تحولات میدانی درخواست کند، حاضر می شویم.

دبیرکل حزب الله یادآور شد: ما در پیروزی بزرگ سوریه بر توطئه ها، نقش داشتیم و هر گاه که رهبری سوریه بخواهد حزب الله نباشد، سپاسگزار خواهیم بود. اگر همه جهان جمع شوند تا ما از سوریه خارج شویم، نخواهند توانست، و تنها راه خروج ما از آن کشور، درخواست رهبری سوریه است.

نصرالله در پایان سخنانش گفت: همانطور که ایمانی قاطع و محکم داریم که مساله فلسطین و قدس، حق است، با همین موضع اعتقادی و ایمانی و تاریخی، یقین داریم که قدس به صاحبان آن بازمی گردد و فلسطین آزاد خواهد شد.

وی خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی گفت: ما نمی خواهیم جایی را ویران کنیم و کسی را بکشیم و به دریا بریزیم، بلکه به شما می گوییم که به کشورهایی بازگردید که از آنجا آمده اید. اگر بر اشغالگری اصرار ورزید، موعد جنگ بزرگ خواهد رسید و آن روز خواهد رسید که همه ما در قدس نماز بگزاریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید