استقبال سفیر فلسطین در عراق از ورود «گروه‌های مقاومت» به قدس

کدخبر: ۲۱۸۹۴۵
اقتصادنیوز: سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در عراق ضمن حمایت از روز جهانی قدس، اظهار داشت که مردم فلسطین از ورود گروه‌های مقاومت به فلسطین برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی استقبال می‌کنند.
استقبال سفیر فلسطین در عراق از ورود «گروه‌های مقاومت» به قدس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سفیر تشکیلات خود گردان فلسطین در عراق امروز (شنبه) گفت که گروه‌های مقاومت اسلامی عراق قادر به آزادسازی قدس از دست رژیم صهیونیستی هستند.

«احمد عقل» در گفت‌وگو با وبگاه عراقی «المعلومه» اظهار داشت: «گروه‌های مقاومت اسلامی عراق که توانستند داعش، ساخته آمریکا و اسرائیل را شکست دهند، این توانایی را نیز دارند که رژیم صهیونیستی را نیز شکست دهند».

او با اشاره به بزرگداشت روز جهانی قدس در شهر بغداد از سوی گروه‌های مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد: «نمایش و رژه دیروز گروه‌های مقاومت در بغداد که برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس صورت گرفته، آمریکا و اسرائیل را به لرزه درآورد».

سفیر فلسطین در عراق با بیان اینکه «وقت شکست دادن اسرائیل فرا رسیده»، تصریح کرد که مردم فلسطین از ورود نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و آزادسازی آن استقبال می‌کنند.

دیروز جمعه همزمان با بزرگداشت روز جهانی قدس در کشورهای اسلامی، شهر بغداد، پایتخت عراق و چندین استان این کشور شاهد برگزرای راهپیمایی روز قدس بود و سفیر فلسطین در این راهپیمایی شرکت کرد.

سازمان الحشد الشعبی عراق که متشکل از ۴۰ گروه مقاومت است، در سال ۲۰۱۴ بعد از آنکه گروه تروریستی داعش چندین منطقه این کشور از جمله شهر موصل، دومین شهر بزرگ عراق را به اشغال خوددرآورد، با فتوای آیت‌الله  سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق مبنی بر جهاد کفایی  تشکیل و موفق شد، مناطق اشغالی داعش را آزاد و پاکسازی کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید