قهرمان سازی از یک موضوع بدیهی؛ نماینده مجلس به دیدن جام جهانی نرفت! +عکس

کدخبر: ۲۱۹۶۵۳
اقتصاد نیوز:با مطرح شدن موضوع اعزام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به روسیه برای دیدن مسابقات جام جهانی، موجی از انتقادات و موضع‌گیری‌ها علیه این اقدام مجلس به راه افتاد.در همین حال برای انصراف یکی از نمایندگان بنرهای تشکری در سطح شهر نصب شده است!
قهرمان سازی از یک موضوع بدیهی؛ نماینده مجلس به دیدن جام جهانی نرفت! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، البته این نخستین‌بار نیست که گروهی از نمایندگان مجلس، راهی مسابقات جهانی می‌شوند. پیش‌تر ماجرای حضور یک نماینده از مجلس در جام‌جهانی برزیل ۲۰۱۴ و حضور گروه پنج‌نفره‌ای از نمایندگان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ریو خبرساز شده بود. آن روزها قرار بود حمید رسایی، نماینده تهران و عضو کمیته ارتقای سلامت اداری کمیسیون اصل ۹۰ به‌عنوان ناظری از مجلس راهی برزیل شود اما موج انتقادات چنان بود که رسایی اعلام انصراف کرد و به جای آن حسین آذین، رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل۹۰ راهی برزیل شد. قریب به دو سال بعد هم انتشار عکس‌هایی از حضور پنج تن از نمایندگان مجلس در مسابقات پارالمپیک ریودوژانیرو جنجال‌ساز شد؛ سفری که گفته شد مجلس، نقشی در تأمین هزینه‌هایش نداشته و همه برعهده کمیته پارالمپیک بوده، کمیته‌ای که به‌دلیل کمبود بودجه از اعزام مربی تیم پینگ‌پنگ بانوان خودداری کرده بود.

برای سفر به روسیه نیز در مجلس و بین نمایندگان قرعه کشی برگزار شد و با مطرح شدن این موضوع در رسانه ها انتقادات زیادی متوجه این موضوع شد.منتقدان می گویند سفر نمایندگان مجلس به روسیه و مشاهده مسابقات فوتبال از اولویت خارج است و در حال حاضرحل کردن مشکلات مردم ارجح است.در بیانیه‌ها و مصاحبه‌های تشکل‌های دانشجویی به منبع تامین پول سفر نمایندگان مجلس نیز اشاره شده و تاکید شده است که در این مسئله، نباید پولی از بیت‌المال مصرف گردد.

حالا با یکی از نمایندگان مجلس که از سفر به روسیه انصراف داده به مانند قهرمان برخورد شده و برای او بنرهایی در سطح شهر محل حوزه انتخابیه اش نصب شده است.

این موضوع نیز خود باعث تعجب بسیاری شده است چرا که انصراف از سفرهای این چنینی دلیلی برای تشکرهای صنفی نیست و یک موضوع بدیهی و واضح است.

بنر عجیب برای نماینده مجلس برای جام جهانی روسیه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید