آخوندی: شرایط فعلی موقتی است، دوباره به ثبات اقتصادی بازمی‌گردیم

کدخبر: ۲۲۰۰۵۹
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: شرایط فعلی موقتی بوده و با تدبیر دولت دوباره به ثبات اقتصادی باز می گردیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عباس آخوندی صبح جمعه در عیدگاه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس، با بیان این که بنیان اقتصاد کشور ما درست بنا شده، به مشکلات اقتصادی اشاره و اظهار کرد: دشمن اقداماتی را علیه کشور و اقتصاد کشور انجام داده که باعث نگرانی هایی هم شده اما با تدابیر در نظر گرفته شده به خوبی از این مرحله عبور می کنیم.

وی بیان این که وعده که از شرایط سخت فعلی عبور کرده و به ثبات اقتصاد باز می گردیم، افزود: اقدامات نابخردانه ترامپ برای خروج از برجام گرچه مشکلاتی ایجاد کرد اما ایران را ملتی خردورز و صلح دوست به دنیا معرفی کرد.

آخوندی با تاکید بر این که کشورهای دنیا هم  حق را به ملت و کشور ایران دادند، تصریح کرد: قدرت ترامپ ظاهری است و اکنون در انزوای جهانی قرار گرفته است.

وی با بیان این که ما تا زمانی به تعهدات عمل می کنیم که طرف مقابل هم پایبند باشند، ادامه داد: دولت با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب سرسوزنی از منافع ملت ایران عدول نخواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به مسائل استان گلستان اشاره و اظهار کرد: دولت توان خود را برای برقی کردن اینچه برون - گرمسار انجام خواهد داد.

آخوندی مبلغ قرارداد برقی کردن راه‌آهن اینچه برون به گرمسار را 1.2 میلیارد یورو اعلام و بیان کرد: از تیرماه به صورت رسمی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید