ترامپ به رئیس‌جمهور لبنان تبریک گفت

کدخبر: ۲۲۰۳۸۵
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا به همتای لبنانی خود تاکید کرد، عید فطر مسؤولیت کمک ما به یکدیگر را با روحیه صداقت، محبت و دوستی یادآوری می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة نوشت، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان پیام تبریکی را از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به مناسبت عید سعید فطر دریافت کرد.

ترامپ در این پیام تاکید کرد: با فرا رسیدن عید فطر و به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان ما به عمق آداب و رسوم مقدس برای کمک به نزدیکان و مشارکت در اجلاسی با کسانی که با ما در یک مسیر هستند چشم امید دوخته‌ایم و سنت‌ها ریشه در پایبندی اسلام به عدالت و برابری با دیگران دارند.

وی در ادامه افزود: عید فطر مسؤولیت کمک به یکدیگر را با روحیه محبت و دوستی و ساخت جامعه‌ای که در آن هر شخصی قادر به تحقق آرزوهایش است، تداعی می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین تصریح کرد: آمریکا سرزمین ادیان مختلف است و مسلمانان آمریکایی سهم به‌سزایی در جامعه ما دارند و کمک‌های زیادی به آمریکا می‌کنند از جمله آن‌ها کسانی هستند که در صفوف نیروهای مسلح خدمت می‌کنند؛ من به مسلمانان سراسر جهان، عید فطر را تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی سلامتی و شکوفایی می‌کنم.

سخنگوی اطلاع‌رسانی کمیسیاریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل به الشرق الاوسط گفت: کمیساریا خواهان تشدید اهمیت تلاش و همکاری با لبنان به منظور راه‌حل‌های امن برای آوارگان سوری است.

وی افزود: ما به حقوق آوارگان در تمامی کشورها به منظور آزادانه تصمیم گرفتن درباره بازگشت به کشورهایشان احترام می‌گذاریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید