عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم منتظر تصمیمات مهمی برای عبور از بحران باشند

کدخبر: ۲۲۰۹۶۸
اقتصادنیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح جدید دشمنان نفوذ در داخل حکومت با کمک افراد ساده لوح و خائن است اما بزودی تصمیمات هوشیارانه ای برای عبور از این بحران اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، محمد حسین صفار هرندی سه شنبه شب در جمع اعضاء بسیج رسانه استان قزوین گفت: امروز شرایط خاصی در کشور حاکم است هرچند در گذشته هم شرایط مشابهی داشته ایم اما به اقتضای متراکم شدن تدابیر دشمن وضعیت متفاوت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز به دلیل توانمند شدن در عرصه های مختلف دیگر مانند گذشته نگرانی نداریم به شرط آن که اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم و پشت سر رهبری و ولایت باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان وقتی خواستند تحریم ها را عمال کنند هدفشان این بود که مردم قیام کنند و یا حداقل اختلافاتی میان دیدگاه مسئولان ایجاد کنند تا هر کس راهکاری برای برون رفت از مشکلات ارائه کند.

صفار هرندی گفت: این که عده ای بگویند سازش و تمکین کنیم و عده ای ایستادگی و مقاومت را مطرح کنند این دوگانگی می تواند به اهداف دشمن کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآورشد: برنامه دشمن تا آنجا پیش رفته که عده ای از عناصر اصلاح طلب داخلی و خارج از کشور و بخشی از ضد انقلاب نامه ای نوشته و درخواست سازش کرده اند تا نشان دهند چون کشور به بن بست رسیده به این شرایط تن خواهد داد.

صفار هرندی اظهارداشت: البته دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی ماندنی است و با نبرد مستقیم نمی تواند به آن آسیب برساند و می خواهد از راه نزدیکی و نفوذ به اهداف خود برسد.

وی گفت: در اجرای این طرح می خواهند با برجام دو و سه با قسمتی از نظام که حاضر است بر سر صلح و آزادی ائتلاف کندوارد مذاکره شود و یک ائتلاف بزرگ را در درون و بیرون حکومت شکل دهد.

صفار هرندی اظهارداشت: آمریکا در این طرح حاضر است جمهوری اسلامی و بخشی از قانون اساسی را بپذیرد اما شرایطی دارد و روی مسائلی مانند ولایت فقیه، شورای نگهبان و تطبیق قوانین با شرع دنبال معامله خواهد بود.

وی بیان کرد: طرح جدید دشمن نفوذ در داخل حکومت و نظام است و با فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای براندازی اقدام خواهد کرد.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکا می داند با توان دفاعی ایران قادر به جنگ نیست و هر ضربه ای که بزند چند برابر دریافت می کند لذا از راه دیگری در صدد آسیب رساندن است و با شرط و شروط وارد می شود.

آمریکا قادر به جنگ با ایران نیست

صفار هرندی یادآورشد: نامه نگاری ۱۰۰ تن از افراد در مسیر اهداف دشمن است و برای خنثی کردن آن نیازی به شعار و فحش و ناسزا نیست بلکه رسانه های متعهد باید اصل ماجرا و اهداف دشمن را تبیین و تشریح کنند.

وی بیان کرد: دشمنان در این طرح می خواهند پیوند نظام و مردم به حداقل رسیده و کارآمدی حکومت به جایی برسد تا نتواند از خود دفاع کند و در این شرایط لقمه ای راحت و سهل الهضم خواهد شد.

صفار هرندی اضافه کرد: آنها که می گویند با این نامه نگاری می خواهند جلوی جنگ را بگیرند دروغی بزرگ می گویند و مذاکره با آمریکا بر سر مسائل اصلی مانند قدرت دفاعی یک اشتباه بزرگ است.

نیروهای خسته برای ورود دشمن جای پا ایجاد می کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: وقتی ما خلع سلاح شویم و دشمن متوجه شود دیگر قدرت دفاع نداریم مانند عراق براحتی حمله کرده و ما را تسلیم می کند و تازه جنگ آغاز خواهد شد که یک طرفه باید تسلیم شویم.

وی بیان کرد: امروز آمریکا می داند و اعتراف کرده که اگر بخواهد در این شرایط با ایران بجنگد باید برای روز اول ۲۰ هزار تابوت برای سربازانش آماده کند اما اگر ایران به خواسته های آنها تن دهد پیروزی با آمریکاست و دشمن بزرگ هرگز در جنگی که یک طرفه باشد وارد نخواهد شد.

صفار هرندی بیان کرد: نیروهای خسته جای پا برای دشمن ایجاد می کنند و ما باید مراقب باشیم که منازعه داخلی راه نیفتد زیرا خواسته دشمن است و در این شرایط اگر فکر کنیم دشمن پرچم صلح را بالا برده واقعا ساده لوحی است.

مسئولان هوشیار هستند/ تصمیم درست اقتصادی بگیریم

وی گفت: خوشبختانه در میان مسئولان اداره کننده کشور افراد هوشیاری هستند که اجازه نخواهند داد مسیر اشتباه برویم و فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد شود.

صفار هرندی اضافه کرد: تردیدی نیست که دیدن قاطعیت در مدیریت درست موجب امیدواری مردم می شود و در حوزه اقتصاد تصمیم درست ضروری است.

وی اظهارداشت: گاهی مشکلات ما ناشی از مدیریت غلط در امور اقتصادی است و پیوند زدن معیشت مردم با برجام و تدابیری که در اختیار کشور نبود اشتباه بزرگی بود که نتوانست آب ونان مردم را تامین کند و امروز باید رسانه ها برای مردم روشن کنند که حل مشکلات اقتصادی در بیرون مرزها صورت نمی گیرد.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: باید با کشورهایی کار کنیم که صداقت و سلامت بیشتری دارند اما مراقب دشمنان باشیم و باور کنیم که با کمک مجلس، دولت و دستگاه قضایی و حضور مردم می توانیم بحران کنونی را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: بزودی بخشی از تصمیمات درستی که از سوی مسئولان کشور برای عبور از این وضعیت گرفته شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید