چه کسی برنامه پخش دیدار ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی لغو کرد؟

کدخبر: ۲۲۱۱۸۰
اقتصادنیوز: در حالی که برخی ادعاها از لغو برنامه پخش دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی خبر می دهند، اما تاکنون هیچ ارگانی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است و مسئولیت آن را به یکدیگر پاسکاری می کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،ناصر محمودی فر مدیرمجموعه ورزشی آزادی دقایقی قبل  در مورد لغو برنامه پخش دیدار تیم های ایران و اسپانیا در این ورزشگاه اظهار داشت: نامه ای در این ارتباط به دست ما نرسیده، اما نیروی انتظامی مانع از ورود خانواده ها به ورزشگاه می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 10 هزار بلیت فروخته شده است تا خانواده ها بتوانند این دیدار را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند، گفت: به صورت رسمی دستوری دال بر لغو پخش این دیدار به ما ابلاغ نشده است.

مدیر روابط عمومی استانداری تهران نیز اعلام کرد: استانداری مانعی برای پخش بازی در ورزشگاه آزادی نمی بیند.

گزارش ایرنا همچنین حاکیست که یک مسئول دفتر دادستانی تهران که خواست نامش ذکر نشود، با رد برخی ادعاها دال بر اینکه لغو پخش این دیدار در ورزشگاه آزادی توسط دادستانی انجام گرفته است، این ادعا را رد کرد و گفت: دادستانی مسئولیتی در این مورد ندارد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران نیز گفت: استانداری تهران مجوز تماشای خانوادگی مسابقه فوتبال بین تیم های ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی تهران را لغو نکرده است.

در شرایطی که استانداری تهران مجوز برگزاری تماشای خانوادگی مسابقه فوتبال بین تیم های ایران و اسپانیا را صادر کرده، اما چند ساعت مانده به برگزاری این مسابقه در برخی رسانه خبر لغو تماشای این مسابقه فوتبال در استادیوم آزادی منتشرشده و در حال حاضر بسیاری از خانواده ها در اطراف مجموعه ورزشی آزادی سرگردان هستند.

«ضیا الدین صبوری» مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران عصر چهارشنبهاظهار داشت: استانداری تهران با لغو تماشای خانوادگی دیدار ایران - اسپانیا مخالف است چرا که مجموعه استانداری در چند روز گذشته مجوز برگزاری تماشای خانوادگی را صادر کرده است.

برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند، وزارت ورزش و جوانان در نامه ای اعلام کرده که مسئولیت تامین نظم برای پخش این دیدار در ورزشگاه آزادی را برعهده نمی گیرد، اما تاکنون این وزارتخانه در مورد این رویداد اظهارنظری نکرده است..

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید