پرونده واردات غیرقانونی ۶ هزار خودرو روی میز قوه قضائیه

کدخبر: ۲۲۱۵۳۰
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده واردات غیر قانونی ۶۰۰۰ خودرو، درحال حاضر در دست قوه قضائیه است، سازمان بازرسی به این پرونده ورود پیدا کرده و باید مشخص شود چه کسانی در حک شدن سایت دست داشته اند.

به گزارش اقتادنیوز به نقل از ایلنا، سعید باستانی در خصوص واردات غیرقانونی ۶۰۰۰ خودرو در شرایطی که ثبت سفارش ممنوع بوده و روند بررسی پرونده آن گفت: درحال حاضر پرونده در دست قوه قضائیه است، سازمان بازرسی به این پرونده ورود پیدا کرده و باید مشخص شود چه کسانی در هک شدن سایت دست داشته‌اند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بازرسی در حال تکمیل اطلاعات است، سایت ثبت سفارش هک شده و پس از آن حدود ۶۰۰۰ خودرو از این طریق ثبت سفارش شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر موضوعی که اهمیت دارد این است که باعث و بانی هک سایت چه کسانی هستند، طراحان سایت و یا افراد دیگر می‌توانند در این موضوع دخیل باشند، چراکه بدیهی است چه خودروهایی وارد کشور شده است.

باستانی خاطرنشان کرد: ابعاد پرونده کاملا شفاف و واضح است و امیدواریم سازمان بازرسی به موقع پیگیری کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این پرونده مافیای خودرو هم وجود دارد یا خیر گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

باستانی در پایان گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم، گزارش مجلس به کمیسیون ارائه شد و گزارش ما باعث شد سازمان بازرسی به موضوع ورود پیدا کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید