معجزه فوتبال و جام جهانی درمناطق زلزله زده ایران +عکس

کدخبر: ۲۲۲۰۸۳
اقتصاد نیوز: بارها در جاهای مختلف از معجزه های فوتبال و شگفت انگیزی آن مطالب و نقل قول هایی خوانده و شنیده اییم. حالا دیگر همه می دانند فوتبال حتی در حوزه هایی مانند سیاست، اقتصاد، فناوری و دیجیتال و... کاربردی باور نکردنی دارد. این روزها پخش فوتبال های جام جهانی و تیم ملی کشورمان باعث تسکین الام زلزله زده ها شده است.
معجزه فوتبال و جام جهانی درمناطق زلزله زده ایران +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، تب جام جهانی همه دنیا را فرا گرفته و ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. با وجود حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات، شور و هیجان دیدن این مسابقات در کشور چند برابر شده و با نتایجی که تیم ملی در این دوره گرفته علاقمندان به فوتبال ملی ایران بیشتر شده اند.

در این میان زلزله زده های مناطق کرمانشاه که مدتی پیش خانه و کاشانه خود را از دست دادند نیزبه شکل متفاوتی این مسابقات را دنبال می کنند.

آنها که با کمترین امکانات در حال زندگی هستند این روز ها که وصف تیم ملی ایران و درخشش برخی از بازیکنان ملی را شنیده اند به هر شکل ممکن سعی می کنند بازی های تیم ملی را از دست ندهند.

در این تصویر مشاهده می کنید که برخی از کودکان با کمترین امکانات و شرایط رفاهی با اشتیاق فوتبال را تماشا می کنند.

دیدن فوتبال در مناطق زلزله زده

پوشیدن لباس سردارآزمون نیز یکی از نکات جالب این عکس است که نشان می دهد لباس این بازیکن دراین مناطق طرفداران خاص خود را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید