فعال سیاسی اصولگرا: «مارادونا را ول کنید و غضنفر را بچسبید»

کدخبر: ۲۲۲۰۹۷
اقتصادنیوز؛ حسین کنعانی مقدم درباره شرایط کنونی کشور باتوجه به اعمال فشارهای آمریکا افزود: مشکل ما کسانی هستند که گل به خودی می زنند به قول معروف می گویند «مارادونا را ول کنید و غضنفر را بچسبید»، کسانی روی شاخه نشسته اند و بن را می برند.
فعال سیاسی اصولگرا: «مارادونا را ول کنید و غضنفر را بچسبید»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا گفت: در شرایطی قرار داریم که دشمن با تمام قوا و یکپارچه علیه ما صف آرایی اقتصادی و سیاسی کرده است. ما هم باید با پیروی از رهنمودهای حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم.

کنعانی مقدم با یادآوری این که اعتماد مردم به نظام و دولت از سرمایه های اجتماعی است که نباید از دست دهیم، گفت: تضعیف دولت، ایجاد ناامنی، تشویش اذهان عمومی و استفاده از بلندگوهای مختلف برای تضعیف نظام و انقلاب اسلامی به نفع دشمن است و کسانی که این کار را می کنند در زمین آنها بازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید عقلای سیاسی وارد صحنه شوند و از هرگونه التهاب و چالش داخلی جلوگیری کنند. مخالفت های مردم را باید عاقلانه پاسخ دهیم. 

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: در وضعیت کنونی صهیونیست ها، سعودی ها و تکفیری ها نه تنها می خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، بلکه تحت سلطه خودشان در بیاورند در این شرایط تنها راه ایجاد وحدت و یکپارچگی است.

کنعانی مقدم یادآور شد: کار رسانه ها ایجاد شفافیت در فضای سیاسی کشور و انتقال مطالبات مردم است. رسانه ها نباید مطالبات را افزایش دهند و بلندگوی جریان های سیاسی شوند.

وی تصریح کرد: رسالت رسانه ها این است پیام مردم را به مسئولان برسانند و فضای سیاسی و اجتماعی کشور را مدیریت کنند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم. رسانه های نباید با ایجاد وعده های جناحی و سیاسی، مردم را به خیابان ها بکشانند و اردوکشی راه بیندازد. اگر این کار را بکنند عملا با دست خودمان تیشه به ریشه نظام می زنیم.

دبیرکل حزب سبز با بیان این که با اعتماد سازی می توانیم افکار عمومی را برای شرایط جدید آماده کنیم، تاکید کرد: هم اکنون میلیاردها دلار پول راکد در اختیار مردم است که در خانه های خود نگهداری می کنند. سپرده گذاری و سرمایه گذاری وابسته به حمایت دولت است و مردم باید آینده روشنی را مشاهده کنند.

کنعانی مقدم افزود با ایجاد اعتماد می توانیم بر مشکلات اقتصادی و تحریم ها غلبه کنیم اما سلب اعتماد، یاس و ناامیدی ما را به بن بست می رساند که خروج از آن کار مشکلی است.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز گذشته - سوم تیر97 - در سخنانی در اتاق بازرگانی ایران گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است. این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است. می خواهند ایران را نابود کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید