هاآرتص:

سیاست‌های ترامپ و نتانیاهو در قبال ایران به بن‌بست رسیده است

کدخبر: ۲۲۲۱۱۰
اقتصادنیوز؛ روزنامه هاآرتص نوشت: ترامپ برای مقابله با تهران یک برنامه دقیق و منسجم ندارد و جالب تر از این، باید گفت که خود اسرائیل نیز فاقد این برنامه است.
سیاست‌های ترامپ و نتانیاهو در قبال ایران به بن‌بست رسیده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: شاید رئیس جمهور آمریکا بدون انداختن حتی یک بمب توانست تهدید کره شمالی را متوقف کند اما اسرائیل نمی تواند چنین ریسکی را در قبال ایران بپذیرد و اجازه دهد آمریکا با تهران وارد مذاکره شود از طرفی نیز اسرائیل نمی تواند با ایران وارد جنگ شود و چنین ریسک بزرگی را انجام دهد و این دقیقا همان بن بست اسرائیل در مقابل تهران است.

این روزنامه در ادامه افزود: شاید رئیس جمهور آمریکا بدون انداختن حتی یک بمب توانست تهدید کره شمالی را متوقف کند اما اسرائیل نمی تواند چنین ریسکی را در قبال ایران بپذیرد و اجازه دهد آمریکا با تهران وارد مذاکره شود از طرفی نیز اسرائیل نمی تواند با ایران وارد جنگ شود و چنین ریسک بزرگی را انجام دهد و این دقیقا همان بن بست اسرائیل در مقابل تهران است.

به گزارش جام نیـوز، هاآرتص در ادامه نوشت: نکته مهم اینجاست که با وجود این که بیش از یک ماه می شود که آمریکا از توافق برجام کنار کشیده است، اما همچنان استراتژی آمریکا برای مقابله با برنامه هسته ای ایران و حضور ایران در منطقه مشخص نیست. بسیاری اقدامات آمریکا برای متوقف کردن ایران در منطقه موثر نمی دانند. البته باید گفت خود اسرائیل نیز از نداشتن برنامه مسنجمی برای مقابله با تهران رنج می برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید