فریاد «ایران، ایران» خواب را از پایتخت گرفت

کدخبر: ۲۲۲۱۶۴
اقتصادنیوز : سوت پایان بازی ایران و پرتغال با نتیجه مساوی یک - یک هنوز به صدا در نیامده بود که شهروندان پایتخت به خیابان ها آمده بودند دور دور سپاس از ملی پوشان کشورمان را به خاطر بازی شایسته مقابل این تیم در جام جهانی به نمایش گذاشتند.
فریاد «ایران، ایران» خواب را از پایتخت گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، خیابان های مختلف شهرمحل ترافیک سنگین خودروها و موتورسوارانی است که با بوق خودرو، صدای شیپور و فریادهای بچه ها مچکریم، تشکرشان را از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان نشان می دهند. 

اینک تقریبا همه معابر و خیابان های شهر تهران محل حضور شهروندان شده است. میادین اصلی بیشتر از خیابان های فرعی شلوغ شده و صدای شیپور و بوق خودروها خواب را از شهر گرفته است.

میدان های آزادی، ولی عصر(عج)، صادقیه، هفت حوض، ونک، پونک، تهرانپارس، چهارراه های ولیعصر، پارک وی و دیگر نقاط شهر براساس گزار ش خبرنگاران اینک شلوغ و محل تردد و شادی شهروندانی است که برای تشکر از بازی شایسته تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال قهرمان اروپا به خیابان آمده اند.

بسیاری از جوانان که بازی را در خیابان ها ازطریق تلویزیون های مستقر در مغازه های کنار خیابان تماشا می کردند به محض پایان بازی دور دور در سطح شهر را شروع کردند.

پرتاب فشفشه، صدای ترقه در جای جای شهر با فریادهای ایران ایران از همه جای تهران به گوش می رسد و همه سنین و اقشار مردمی، زن و مرد و پیر و جوان در خیابان ها درحال شاد ی کردن هستند.

ترافیک در میدان های اصلی شهر بسیار سنگین گزار ش می شود اما این درحالیست که هیچکس نیز از این ترافیک گلایه نمی کند بلکه همه شاد و خندان درحال پایکوبی و تشکر از ملی پوشان کشورمان هستند.

ایران در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه مساوی برابر پرتغال با آنکه از ادامه بازی ها بازماند اما به خاطر پیروزی مقابل تیم قدرتمند مراکش با نتیجه یک بر صفر و بازی شایسته مقابل اسپانیا و پرتغال زمینه ساز شادی و احساس غرور ایرانیان در سطح جهان شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید