کاهش محدودیت سنی صدور کارت بدهی در کره جنوبی

کدخبر: ۲۲۲۲۷۱
اقتصادنیوز: کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی اعلام کرد که قرار است محدودیت سنی برای صاحبان کارت های بدهی به منظور رفاه بیشتر آنها به ۱۲ سال کاهش پیدا کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد محدودیت سنی را برای صدور کارت های بدهی کاهش دهد تا به نوجوانان کمک کند کرایه اتوبوس و مترو را آسوده تر پرداخت کنند.

در حال حاضر آندسته از افرادی که بالای ۱۴ سال هستند، مجاز به دریافت کارت بدهی با نام خود در کره جنوبی هستند؛ اما قرار است که از سه ماه سوم سال جاری میلادی این محدودیت سنی به ۱۲ سال کاهش پیدا کند.

در کره جنوبی بیشتر کارت های بدهی می توانند برای پرداخت هزینه های مرتبط با حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرند و نوجوانان بدون کارت های بدهی باید از کارت های هوشمند قابل شارژ برای پرداخت کرایه وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند که شارژ کارت مشکلاتی را برای آنها در پاره ای از موارد به دنبال دارد.

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی اعلام کرد که محدویت هزینه کَرد روزانه برای دارندگان کارت های بدهی با رده سنی بین ۱۲ و ۱۳ سال، ۳۰ هزار وان معادل ۲۶.۹۰ دلار خواهد بود. بر پایه این گزارش با برداشته شدن محدویت سنی برای صدور کارت بدهی در کره جنوبی، تعداد ۳۷۰ هزار مصرف کننده بین ۱۲ و ۱۳ سال صاحب کارت های بدهی در این کشور خواهند شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید