قابلیت جدید برای تلگرام

کدخبر: ۲۲۲۶۷۳
​اقتصاد نیوز: نسخه جدید تلگرام همراه قابلیت‌های جدید شامل ویرایش پیام‌های چندرسانه‌ای منتشر شد. شماره ورژن این آپدیت جدید تلگرام برای اندروید 4.8.10 و برای آی او اس 4.8.3 است.
قابلیت جدید برای تلگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، به روز رسانی جدید تلگرام ، نسخه 4.8.3 برای آی او اس و 4.8.10 برای اندروید همراه برخی قابلیت‌های جدید و سودمند عرضه شد. اولین تغییر در بخش چندرسانه‌ای این اپلیکیشن پیام رسان است. در مواردی که شما یک عکس اشتباه را برای شخصی یا در گروهی می‌فرستادید، تنها گزینه‌ی پیش روی شما حذف پیام بود. در حالی که شما می‌توانید پیام‌های متنی را ویرایش کنید، اما چنین گزینه‌ای برای فایل‌های چندرسانه‌ای در دسترس نبود.

حال این قابلیت در‌ آپدیت جدید تلگرام تغییر کرده است. شما حالا می‌توانید یک پست چندرسانه‌ای را با یک عکس یا ویدیوی دیگر جایگزین کنید. در زیر آن پست نیز همانطور که در پست‌های متنی می‌بینیم، عبارت ویرایش شده (Edited) نگاشته خواهد شد.

نسخه جدید تلگرام با قابلیت ویرایش پیام‌های چندرسانه‌ای

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید و سودمند تلگرام، امکان پخش صدا با سرعت دو برابری است. اگر می‌خواهید به یک فایل صوتی طولانی گوش بدهید و برای این کار عجله دارید، چنین قابلیتی می‌تواند سودمند باشد. دیگر گزینه، تفکیک چت‌های خوانده نشده از خوانده شده است. بر روی گوشی های آی او اسی، کشیدن انگشت به سمت راست بر روی یک چت و فشار دادن و نگه داشتن انگشت بر روی چت، می‌تواند گزینه‌ای تحت نام «خوانده نشده» یا “Unread” را در اختیار شما قرار دهد.

نسخه جدید تلگرام با قابلیت ویرایش پیام‌های چندرسانه‌ای

شما همچنین می‌توانید در نسخه جدید تلگرام مخاطبانی را که شامل چندین شماره تلفن و دیگر اطلاعات درونشان هستند را نیز ارسال کنید. پیشتر تنها شماره اصلی فرد ارسال می‌شد، اما حالا انتخاب با شماست چه چیزهایی به ارسال برسد.

نسخه‌ی اندرویدی نیز گزینه‌ای برای پیشنمایش چت‌ها را دریافت کرده است. شما می‌توانید بر روی عکس پروفایل شخص یا گروهی در لیست چت‌هایتان ضربه زده و نگه دارید تا یک منوی آبشاری از پیشنمایش آخرین چت‌های انجام شده به نمایش درآید. بر روی سیستم‌های آی او اسی چنین قابلیتی به لطف لمس سه بعدی موجود بود. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که در حال حاضر منحصر به اندروید است، قابلیت انتخاب نوشته و تبدیل آن به هایپرلینک است. این قابلیت از حضور یک آدرس اینترنتی بزرگ جلوگیری کرده و باعث می‌شود پیشنمایشی از آن لینک را در زیر پیام مشاهده کنید.

نسخه جدید تلگرام با قابلیت ویرایش پیام‌های چندرسانه‌ای

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید