عضو کمیسیون شوراها:

باید صف اغتشاشگران از مردم جدا شود

کدخبر: ۲۲۳۰۲۳
اقتصادنیوز؛ ابوالفضل ابوترابی گفت: صف مردم از اغتشاش‌گران باید جدا شود تا مردم بنا بر مفاد اصل 27 قانون اساسی مسائل و مشکلات خود را بدون توهین به مقدسات و اصول نظام مطرح کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها، 

در خصوص فرایند قانونی برگزاری تجمعات، گفت: تجمعات باید در فضاهای مشخص و با رعایت اصل 27 قانون اساسی برگزار شود، اغتشاش و عبور از خط قرمز قطعا از برگزاری تجمعات قانونی و صنفی جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه اخیرا اعتراض‌ها شبیه جنگ‌های اقتصادیِ مورد نظر دشمنان شده است، این اجتماعات بیشتر ابعاد روانی مردم را تحت تاثیر قرار داده و از بیان مشکلات و دغدغده‌ها به صورت قانونی جلوگیری ‌می‌کند.

وی تاکید کرد: احزاب، اصناف یا گروه‌های دیگر باید از مسیر قانونی نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند تا مردم درگیر مسائل روانی این اعتراضات غیرقانونی نشوند.

ابوترابی معتقد است: مردم در استان‌ها و شهرهای مختلف می‌توانند به نمایندگان خود مراجعه کرده یا نسبت به برگزاری تجمع در فضاهای مشخص اقدام کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صف مردم از اغتشاش‌گران باید جدا شود تا مردم بنا بر مفاد اصل 27 قانون اساسی مسائل و مشکلات خود را بدون توهین به مقدسات و اصول نظام مطرح کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طرح اجرای اصل بیست و هفتم قانون اساسی هنوز در کمیته تخصصی کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است، در صورت تعیین تکلیف این طرح، دریافت مجوز برای برگزاری تجمعات با شروطی از قانون حذف خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید