دومین آتش‌سوزی گسترده در یک روز در کرج + آمار مصدومین

کدخبر: ۲۲۳۴۶۵
اقتصادنیوز؛ در‌حالی‌که صبح امروز بازارچه دست‌فروشان کرج در آتش سوخت، ساعاتی پیش کارخانه مواد شیمیایی و تولید رنگ در کیلومتر 18 مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج سوخت. این حادثه تاکنون 28 مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ای در کارخانه مواد شیمیایی و تولید رنگ در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج ، کیلومتر ۱۸ جاده خبر داد و گفت: این آتش سوزی از ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه ظهر امروز در حال وقوع است.

گفت: با توجه به دود و شعله بسیار زیاد و وسعت آتش‌سوزی در کمتر از سه دقیقه هفت ایستگاه آتش نشانی به همراه دستگاه فوماتیگ و تانکر های آب به محل اعزام شدند و مشاهده شد که سوله حدودا ۲۰۰۰ متری که نحل نگه داری مواد شیمیایی بود در آتش شعله‌ور است.

وی ادامه داد: در بافت کارخانه یک یا دو ساختمان اداری هم وجود داشت که این مجموعه هم شعله ور بود و شدت حرارت هم به اندازه‌ای بود که به سختی امکان نزدیکی به شعله‌های آتش فراهم می‌شد.

وی گفت: همچنین در کوچه بن‌بست مجاور چند دستگاه خودرو پارک بودند که در اثر شدت آتش‌سوزی شعله‌ور شده و آتش‌نشانان از لحظات اولیه با استفاده از چندین دستگاه فوماتیک و با استفاده از بالابرها مشغول به انجام عملیات هستند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز درباره جزییات حادثه آتش سوزی در کارخانه شیمیایی در جاده مخصوص کرج گفت: ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بر اثر این حادثه ۲۸ نفر مصدوم شده اند که چهار نفر به بیمارستان منتقل و ۱۱ نفر در محل درمان شده اند.

از ۴ مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند ۲ نفر کارگر و ۲ نفر آتش‌نشان بوده‌اند.

سخنگوی آتش‌نشانی از فوت یک مرد بر اثر آتش‌سوزی در کارخانه خبر داد و یادآور شد: کماکان عملیات جستجو ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید