آزادیخواه خبر داد:

حمایت علی لاریجانی از برگزاری کنسرت‌ها

کدخبر: ۲۲۳۷۴۱
اقتصادنیوز؛ نشست کمیسیون فرهنگی مجلس امروز با حضور علی لاریجانی برگزار شد. سخنگوی کمیسیون فرهنگی در تشریح این جلسه گفت: لاریجانی در ارتباط با بحث موسیقی عنوان کرد که موسیقی در جامعه تا حدی قابل دفاع است و کنسرت‌ها با ملاحظات حاشیه‌ای‌اش باید در کشور برگزار شود.
حمایت علی لاریجانی از برگزاری کنسرت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد مسائل فرهنگی در حوزه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که کمیسیون فرهنگی باید پرداختن به موضوع فضای مجازی را جزء مهمترین اولویت‌های کار خود قرار دهد و این بخش را به ویژه در حوزه محتوا باید به سرانجام برساند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: لاریجانی با اشاره به موضوع بیمه خبرنگاران گفت که خبرنگاران در جامعه نقش مؤثری دارند و باید کمیسیون موضوع بیمه خبرنگاران را حل کند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: رئیس مجلس اظهارداشت قوانینی که در کمیسیون به تصویب می‌رسد پیگیری‌های لازم برای آن انجام شود و با نهادهای بالادستی فرهنگی نیز کمیسیون ارتباط داشته باشد.

وی افزود: در حوزه موسیقی نیز مباحث جدی در این جلسه مطرح شد و اعضای کمیسیون بر این نکته تاکید داشتند که حدود موسیقی باید در جامعه مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: لاریجانی در ارتباط با بحث موسیقی عنوان کرد که موسیقی در جامعه تا حدی قابل دفاع است و کنسرت‌ها با ملاحظات حاشیه‌ای‌اش باید در کشور برگزار شود و این امر قابل دفاع است اما در صورت وجود افراط نسبت به آن ملاحظاتی داریم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: من در این نشست نسبت به ارجاع برخی طرح‌ها و لوایحی که در اصل باید در کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شده اما هیأت رئیسه آن را به کمیسیون‌های دیگری ارسال کرده نکته‌ای را مطرح کردم و رئیس مجلس نیز گفت که ما در هیأت رئیسه سعی می‌کنیم تا طرح‌ها و لوایحی که مربوط به کار کمیسیون فرهنگی است به این کمیسیون ارجاع دهیم.

وی در پایان گفت: در ابتدای جلسه نیز رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون گزارشی را از عملکرد این کمیته‌ها ارائه و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف در حوزه فرهنگ مطرح کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید