یک سایت روسی مدعی شد؛

احتمال دوپینگ بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی

کدخبر: ۲۲۴۲۰۲
اقتصادنیوز؛ با وجود پایان یافتن بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، حالا خبر می‌رسد که یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، متهم به استفاده از یک ماده نیروزا شده است.
احتمال دوپینگ بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ بر اساس گزارش سایت روسی "S M news" با توجه به بازی‌های تیم‌ملی ایران در جام جهانی روسیه، از سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش فوتبال ایران در جریان این بازی‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شده و به ادعای این سایت روسی، مسئولان مربوطه مشغول بررسی نهایی این آزمایش‌ها هستند.

در این مطلب سایت روسی آمده که امروز جلسات ویژه‌ای برای بررسی موضوع احتمالی دوپینگ بازیکن تیم‌ملی ایران برگزار شده تا به این مساله بازیکن تیم روستوف رسیدگی شود.

یک منبع آگاه به این سایت روسی گفته که در آزمایش ابتدایی و نوع A نتیجه آزمایش عزت‌اللهی  نشان می‌دهد که مساله به استفاده از داروی هورمونی لوته اینیزینگ بر می‌گردد. این ماده به ترشح بیشتر تستسترون کمک می‌کند.

گروه ضد دوپینگ فیفا در حال بررسی این موضوع است و در این گزارشی که سایت روسی نوشته اعلام شده که این هورمون فقط با استفاده از مواد ممنوعه یا در برخی از بیماری‌های خاص  مشاهده می‌شود.

دوپینگ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید