رای الیوم:

ترامپ و دار و دسته‌اش مانند مشتی راهزن عمل می‌کنند

کدخبر: ۲۲۴۴۶۳
اقتصادنیوز؛ رای الیوم در مطلبی با اشاره به جنگ تجاری ترامپ با دیگر کشورها از ترامپ و دار و دسته وی به عنوان مشتی راهزن که بزرگترین جنگ تجاری در تاریخ جهان اقتصاد را موجب شده یاد کرده است.
ترامپ و دار و دسته‌اش مانند مشتی راهزن عمل می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ روزنامه عرب زبان رای‌الیوم نوشت: دنیا این روزها در آستانه جنگ تجاری جهانی به سبب اقداماتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با افزایش تعرفه گمرکی واردات دیگر کشورهای دنیا به ویژه چین و اروپا به آمریکا انجام می دهد، قرار دارد.

این رسانه می نویسد: رهبران چین تصمیم به مقابله به مثل گرفته اند اما ترس از افزایش سقف این جنگ از سوی رئیس جمهور آمریکا وجود دارد. جنگ تجاری ترامپ فقط چین را هدف قرار نداده است بلکه بیشتر همپیمانان آمریکا در اروپا، کانادا، مکزیک و آمریکایی جنوبی را نیز هدف قرار داده که این به فروپاشی اقتصادی در پنج قاره می انجامد.

رای الیوم بیان کرد: کل دنیا در برابر دولت آمریکا که اقتصاد آمریکا و دنیا را بر اساس شیوه  راهزنان اداره می کند، قرار دارد؛ موضوعی که تحرک دنیا در برابر این باند و مهار خطرات ویرانگر را ضروری می کند.

این رسانه می نویسد: رئیس جمهور آمریکا مانند گاوی خشمگین به چپ و راست خود شاخ می زند و این تهدید برای منظومه اقتصادی جهانی و قوانین آن و عامل نابودی اش، است. هنگامی که برخی اقدامات ترامپ را در تناقض با منشور سازمان تجارت جهانی می دانند اینگونه پاسخ می دهد که اعتقادی به آن ندارد و آماده خروج از آن است مشابه خروج از دیگر سازمان های مانند یونسکو، کمیته حقوق بشر سازمان ملل و توافق هسته ای با ایران.

رای الیوم نوشت: شعار آمریکا در اولویت است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه گروه نژادپرست اطراف آن ترویج می کنند، به طور حتم به نابودی آمریکا و کل دنیا اگر آمریکایی ها قبل از دیگران برای براندازی وی و دولتش در اسرع وقت ممکن تحرکی انجام ندهند، منجر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید