عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد؛

نقش منافقین در اعتراضات خوزستان

کدخبر: ۲۲۴۴۷۷
اقتصادنیوز؛ جمالی نوبندگانی با اشاره به بحث اعتراضات مردمی در خوزستان برای مشکلات بی‌آبی و تبدیل آن به یک موضوع امنیتی گفت: امنیتی شدن آن اتفاق در اختیار ما نبود بلکه دست منافقان و دشمنان در اعتراضات پیش آمده دخیل بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: زمانی که اعلام شده پانزدهم ماه مشکل آبرسانی در این منطقه حل می‌شود اما چند روز قبل‌تر از آن اعتراضات انجام می‌شود، به چه معناست غیر از آنکه منافقان سوار بر این ماجرا شدند.

وی ادامه داد: دیدیم که با اسلحه به میان مردم آمدند و شروع به تیراندازی کردند، لذا این اتفاقات تماما برنامه‌ریزی شده بود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا وقتی به آنها اطلاع داده شده که هفته آینده پروژه بزرگ آبرسانی در این منطقه قرار است افتتاح شود و رسانه‌ای هم شده پس اینگونه بحث‌ها و اعتراضات نمی‌تواند طبیعی باشد.

جمالی‌نوبندگانی با اشاره به بررسی موضوع خوزستان در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم گفت: این موضوع در کمیته امنیت آب این کمیسیون هم بررسی شد و خوشبختانه دولت در حال انجام دادن کارهای خود برای رفع مشکلات آبرسانی در منطقه استان خوزستان است و حتی امام جمعه خرمشهر هم در یک کار زیبا حدود یکساعتی هم به جوشکاری لوله‌های انتقال آب مشغول شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه اینگونه مشکلات در هر کشوری وجود دارد، بیان کرد: بعد از وقوع طوفان فلوریدا و کاترینا در آمریکا بیش از یکسال مسئولان درگیر حل مشکلات پیش آمده شدند یا بعد از طغیان رود سن در پاریس، یک ماه مردم را درگیر خود کرد.

وی اظهار کرد: نمی‌گویم در بروز مشکل پیش آمده در خوزستان عدم مدیریت وجود نداشته اما منافقان و دشمنان نظام برای هر مشکلی در کشور برنامه‌ای دارند لذا ر اقدامی هم شود باز مطلب دیگری را بیان می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید