موبایل میان رده جدید سامسونگ در راه است +تصاویر

کدخبر: ۲۲۵۱۶۰
اقتصاد نیوز: Galaxy J7 Star به عنوان میان رده جدید سامسونگ به زودی به بازار خواهد آمد.
موبایل میان رده جدید سامسونگ در راه است +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، T-Mobile به زودی آماده دریافت گوشی میان رده سامسونگ خواهد بود. سامسونگ قصد دارد با تولید گوشی میان رده خود به نام Galaxy J7 Star خط تولید مدل‌های Star خود را رونق بدهد. ماه فوریه بود که Galaxy J3 Star توسط این شرکت کره‌ای معرفی شد و با این معرفی خط تولید جدید گوشی‌های Galaxy J آغاز به کار کرد که سری جدید آن‌ها با نام Star شناخته می‌شوند.

در اواخر ماه ژوئن سامسونگ Galaxy J3 Star را به بازار عرضه کرد. در حقیقت، J7 مانند J3 از سرویس شبکه T-Mobile پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به اینترنت نسل چهارم دسترسی داشته باشند و از سرعت بالای آن نهایت استفاده را کنند. Galaxy J7 Star همچنین با چیپ NFC تولید خواهد شد که زیاد در گوشی میان رده دیده نمی‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده سامسونگ می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی آن اشاره کرد. نمایشگر این گوشی از جنس Super AMOLED است. دوربین‌های جلو و عقب آن 13 مگاپیکسل است. قدرت آن وظیفه یک باتری 3هزار و 300 میلی‌آمپری است و این گوشی در اختیار پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گاگاهرتز خواهد بود.

هنوز در مورد قیمت این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست اما بر اساس خبرهای منتشر شده، قبل از جمعه این هفته اطلاعات قیمت و بازار این گوشی در اختیار عموم قرار داده خواهد شد.

میان رده جدید سامسونگ در راه است +تصاویر

میان رده جدید سامسونگ در راه است +تصاویر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید