رکورد افتضاح فوتبال ایران در جام جهانی

کدخبر: ۲۲۵۹۴۷
اقتصاد نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان با اینکه در این دوره جام جهانی توانست 4 امتیاز کسب کند اما در یک مورد صاحب یک رکورد بد و حتی افتضاح شد.
رکورد افتضاح فوتبال ایران در جام جهانی

به گزارش اقتصاد نیوز، روزنامه تایمز لندن در گزارشی به میزان شوتزنی تیم‌های حاضر در رقابت ‌ای جام جهانی روسیه پرداخته و در این میان تیم ملی ایران را  آخرین تیم از نظر میانگین شوت‌های به سمت چهارچوب حریف دانست.

در این گزارش آمده است تیم ملی برزیل با میانگین 6.7 شوت در هر بازی، تیم ملی آلمان با میانگین 5 شوت در هر دیدار و تیم ملی بلژیک با میانگین 4.7 شوت به سمت دروازه حریف تیم‌هایی هستند که در این آیتم موفق‌ترین بودند و با این حربه موفق شدند دروازه حریفان خود را با خطر مواجه کنند.

اما در سوی دیگر آخرین تیمی که در این رده بندی قرار دارد تیم ملی ایران است. ملی‌پوشان کشورمان که در نهایت با کسب 4 امتیاز از جام جهانی خداحافظی کردند در آیتم شوتزنی ضعیف عمل کردند و به طور متوسط در هر بازی 0.7 شوت به سمت دروازه حریف داشتند و این بدان معناست که شاگردان کی‌روش در سه دیدار خود تنها دو بار با شوتزنی دروازه حریف‌های خود را تهدید کردند که البته در نهایت هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.

جالب اینکه در انتهای جدول به غیر از تیم ملی ایران، تیم ملی انگلیس نیز میانگینی زیر 1 را به ثبت رسانده است. شاگردان ساوت‌گیت در مجموع بازی‌هایی که به میدان رفتند تنها توانستند متوسط 0.9 شوت در هر بازی را در کارنامه خود وارد کنند.

1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید