دعوای ترامپ و سی‌ان‌ان بالا گرفت/ سارا سندرز مصاحبه جان بولتون را لغو کرد

کدخبر: ۲۲۶۰۷۱
اقتصادنیوز: «سارا سندرز» به بهانه بی‌احترامی گزارشگر سی‌ان‌ان به دونالد ترامپ، مصاحبه جان بولتون با این شبکه خبری را لغو کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل نوشت، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته (شنبه) اعلام کرد مصاحبه برنامه‌ریزی شده «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی آمریکا با شبکه خبری سی ان ان به دلیل بی احترامی گزارشگر این شبکه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا لغو شده است.

«جک تاپر»، یکی از گزارشگران شبکه سی ان ان هم در حساب توییتر خود در واکنش به این مسئله نوشت کاخ سفید در این امر مداخله کرده و مصاحبه برنامه ریزی شده با جان بولتون را لغو کرده است. با وجود اینکه خود جان بولتون آماده برگزاری این مصاحبه بوده است.

سارا سندرز هم در واکنش به این خبر، در حساب توییتر خود اعلام کرد: در واقع گزارشگر سی ان ان به رئیس جمهور آمریکا و ترزا می، نخست وزیر انگلیس در طول کنفرانس مطبوعاتی‌شان بی‌احترامی کرده است. ما به جای پاداش دادن به این رفتار زشت او، تصمیم گرفته ایم که مصاحبه های تلویزیونی با مقامات دولتی را دوباره اولویت بندی کنیم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «جیم آکوستا»، گزارشگر سی ان ان در نشست خبری دونالد ترامپ و ترزا می، از رئیس جمهور آمریکا یک سؤال پرسیده بود. اما ترامپ در پاسخ به او بی احترامی کرد و گفت: «سی ان ان یک شبکه جعلی است. من به پرسش‌های سی ان ان پاسخ نمی دهم. بهتر است برویم به سراغ یک شبکه خبری واقعی. »

جیم آکوستا هم در پاسخ به این اظهارات گستاخانه ترامپ گفت: ما هم یک شبکه خبری واقعی هستیم.

ترامپ پس از این حمله لفظی به گزارشگر شبکه سی ان ان، به پرسش یکی از خبرنگاران شبکه خبری محبوبش یعنی فاکس نیوز پاسخ داد!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید