پلیس با دوردورهای شبانه ماشین‌های لوکس برخورد جدی می‌کند

کدخبر: ۲۲۶۳۰۳
اقتصادنیوز؛ رئیس پلیس تهران گفت: با افرادی که شب ها با دوردور و سروصدا برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند برخورد می شود.
پلیس با دوردورهای شبانه ماشین‌های لوکس برخورد جدی می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم جمع آوری 238 نفر از اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران بر برخورد جدی پلیس با دوردورهای شبانه خودروهای لوکس در پایتخت تاکید کرد و افزود: با افرادی که شب ها با دوردور و سروصدا برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شدت عمل پلیس باعث تغییر مسیرهای دوردور این خودروها شده است افزود: خودرو این متخلفان بار اول برای یک ماه توقیف می شود و پرونده آنها برای بار دوم به منظور تصمیم گیری در اختیار مقام قضایی قرار می گیرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس همچنان پیگیر پرونده سلطان سکه پایتخت است افزود: این فرد با نام «وحید مظلومی»، پسر وی و 18 نفر از عوامل او اینک در بازداشت و درمرحله بازجویی پلیس و دادستانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تمام عوامل این پرونده شناسایی و دستگیر شده اند ،اضافه کرد: گردش مالی و اسناد مرتبط با این پرونده با همکاری بانک ها در حال جمع آوری و مستندسازی است.

رحیمی ادامه داد: این فرد یکبار دیگر نیز سال 91 بازداشت و در دادگاه به اعدام محکوم شده بود که با اعمال نفوذ از مجازات رهایی یافت.

وی گفت: جمعی از دستگیرشدگان پرونده مربوط به سلطان سکه از جمله 90 نفری هستند که 25 اسفند ماه سال گذشته در رابطه با اختلال در بازار سکه و ارز دستگیر شده بودند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرونده 35 شرکت متخلف در زمینه واردات گوشی تلفن همراه با ارز 4200 تومانی نیز همچنان از سوی پلیس در حال بررسی است.

وی افزود: سه بازپرس ویژه از سوی دادستان تهران برای بررسی این پرونده منصوب شده است.

به گفته وی، پلیس هنوز به پرونده واردات غیرقانونی خودروهای خارجی ورود نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید