پاساژ دراکولا پلمپ شد + عکس

کدخبر: ۲۲۶۴۸۸
اقتصاد نیوز: ساعتی پیش پاساژ فرسوده و نا ایمن «دراکولا» به منظور پیشگیری از بروز حادثه و خطرات جانی و مالی با حکم دادستانی توسط شهرداری منطقه 11 پلمب شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از آنا، نصراله آبادیان با اشاره به هشدارهای متعددی که به مالک و کسبه پاساژ فرسوده و خطرناک "دراکولا" طی ماه‌های گذشته داده شده، از پلمب این ساختمان خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های بسیار که در راستای رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن مرکز شهر انجام شد؛ با دستور و حکم مرجع قضایی به منظور پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار ناشی از فرسودگی ساختمان و به خطر افتادن جان و مال کسبه و کارگران، پاساژ دراکولا پلمب شد.

وی افزود: حکم مرجع قضایی چندی پیش به مالک و کسبه پاساژ ابلاغ و طی همکاهنگی‌های لازم با کلانتری، شورای تامین استان، آتش نشانی و مرجع قضایی، پلمب ساختمان انجام شد.

پاساژ "افراسیابی" موسوم به "دراکولا" واقع در خیابان لبافی نژاد کوچه مهرداد واقع شده که به دلیل عدم ایستایی و ناپایداری بر اساس دستور معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 مبتنی بر همکاری نیروی انتظامی با شهرداری جهت پلمب واحدهای ساختمان مزبور اقدام شد.

 

تصاویری از پلمپ پاساژ دراکولا که عصر ایران در کانال خود منتشر کرد

1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید