هواداران نواز شریف مقابل زندان تجمع کردند

کدخبر: ۲۲۶۵۴۶
اقتصادنیوز: تعداد زیادی از حامیان «نواز شریف» بیرون زندان «ادیاله» تجمع کرده‌اند اما اجازه ندارند با وی دیدار کنند که این موضوع موجب درگیری با مأموران امنیتی شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تعداد زیادی از حامیان «نواز شریف»نخست وزیر برکنار شده و رهبر حزب مسلم لیگ، بیرون زندان «ادیاله» تجمع کرده‌اند اما اجازه ندارند با وی دیدار کنند که این موضوع موجب درگیری با مأموران امنیتی شده است.

«مریم اورنگزیب» وزیر اطلاع رسانی سابق، «صفدر نسیم» شهردار سابق راولپندی و «لبنا ریحان» عضو سابق مجلس ملی بیرون از زندان منتظر ملاقات با نواز شریف هستند.

مقامات زندان ادیاله به «جاوید هاشمی» و سایر حامیان نواز شریف اجازه ملاقات با وی را نمی‌دهند که موجب اعتراض آن‌ها شده است.

جاوید هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نواز شریف به عنوان نخست وزیر منتخب مردم 3 بار برکنار شد و در حال حاضر به دلیل جرم‌هایی که مرتکب نشده در زندان به سر می‌برد.

وی افزود: بیشتر نخست وزیرهای پاکستان زندانی یا تبعید شدند و در حال حاضر نواز شریف نیز دچار این سرنوشت شده است.

هاشمی تأکید کرد: از تمام قوانین زندان با خبر است و باید اعضای خانواده،اعضای حزب و حامیان نواز شریف اجازه ملاقات با وی داشته باشند.

نواز شریف و دخترش مریم نواز به محض ورود به پاکستان توسط مأموران اداره بازرسی کشور دستگیر و به زندان ادیاله انتقال یافتند.

پلیس طرفداران نواز شریف را که برای استقبال از وی تجمع کرده بودن سرکوب و حدود 100 نفر از آن‌ها را بازداشت کرد.

قرار است پرونده فساد مالی نواز شریف و فرزندانش در دادگاه پیگیری شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که دادگاه پاکستان تحقیقات جنایی علیه سران حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف را آغاز کرده و قرار است این افراد مورد بازجویی قرار گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید