طیبه سیاوشی عنوان کرد؛

برخورد نامناسب حراست وزارت ورزش با تماشاچیان زن در استادیوم‌ها

کدخبر: ۲۲۶۶۰۲
اقتصادنیوز؛ طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نسبت به برخورد نامناسب حراست وزارت ورزش با تماشاچیان زن در استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی به ویژه بازی‌های اخیر ملی تیم والیبال انتقاد کرد.
برخورد نامناسب حراست وزارت ورزش با تماشاچیان زن در استادیوم‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی عضو فراکسیون امید درباره برخورد نامناسب حراست وزارت ورزش با تماشاچیان زن در استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی به ویژه بازی‌های اخیر ملی تیم والیبال، گفت: از آنجایی که این افراد آموزش‌های لازم را دریافت نکرده‌اند، اینگونه رفتارها را از خود نشان می‌دهند لذا باید با آموزش‌های لازم اطلاعات کافی در اختیار آنان  قرار گیرد تا بدانند حضور زنان در سالن‌های سرپوشیده برای تفریحات ورزشی سالم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه حراست وزارت ورزش باید برخوردهای انتظامی داشته باشند اما این برخوردها باید چارچوب داشته و هر رفتاری صورت نگیرد.

وی درخصوص فیلمبرداری از ورود و خروج زنان از سالن‌های ورزشی در مسابقات تیم والیبال، عنوان کرد: به نظر می‌رسد این فیلمبرداری از سوی بخش انتظامی صورت گرفته اما هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: به نظر من فیلمبرداری از خروج زنان از سالن‌های ورزشی اتفاق خوبی است چراکه در برخی موارد عکس و گزارش‌های عجیب و غریبی از حضور خانم‌ها در سالن‌های ورزشی منتشر می‌شود که به هیچ عنوان واقعی نیست.

سیاوشی با بیان اینکه فیلمبرداری از ورود و خروج زنان به سالن‌های ورزشی باعث می‌شود از به وجود آمدن حاشیه‌ها جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: از آنجا که در بازی‌های تیم ملی والیبال نیز فیلمبرداری صورت گرفته سند کاملا موثق ومشخص وجود دارد بنابراین نمی‌توانند سند و مدرک جعلی ارائه نمی‌شود.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این فیلم‌ها احتمالا به وزارت ورزش یا کشور ارائه می‌شود، اضافه کرد: فیلمبردای از ورود و خروج خانم‌ها به سالن‌های ورزشی اتفاق خوبی است چراکه 4 سال پیش با گزارش‌های غلط برای نظام هزینه‌سازی شد و مانعی برای ورود خانم‌ها به سالن‌های ورزشی سرپوشیده به وجود آوردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید