قصر شاهانه مارادونا در کشور جدید + گزارش تصویری

کدخبر: ۲۲۷۰۰۷
اقتصاد نیوز:چندی پیش بود که اعلام شد دیگو مارادونا، ریاست باشگاه دینامو برست بلاروس را پذیرفته است.
قصر شاهانه مارادونا در کشور جدید + گزارش تصویری

به گزارش اقتصاد نیوز، اسطوره فوتبال آرژانتین که در جام جهانی 1986 به همراه تیم ملی کشورش جام جهانی را فتح کرده بعد از آنکه در جام جهانی روسیه به عنوان یکی از سفیران فیفا حضور داشت، با به پایان رسیدن جام جهانی توانست به بلاروس سفر کرده و به عنوان رئیس باشگاه دینامو برست آغاز به کار کند.

او با یک جت شخصی به بلاروس پرواز کرده و سپس سوار بر یک جیپ بزرگ در خیابانهای شهر برست به حرکت درآمده و برای هوادارانش ابراز احساسات کرد. دینامو برست دو سال پیش از ورشکستگی نجات داده شد.

گفته می‌شود تا چند سال پیش وضع مالی باشگاه چنان بحرانی بوده که گاهی از هواداران برای اهدای کمک مالی به باشگاه درخواست می‌شده تا دینامو برست بتواند برای بازیکنانش پیراهن خریداری کند. اما با از راه رسیدن یک سرمایه‌گذار جدید از امارات متحده‌ی عربی، باشگاه در بلاروس موفق به فتح دو جام شده و حالا برای ساخت استادیوم جدیدی با ظرفیت 30هزار نفر برنامه‌ریزی کرده است.همچنین امروز نشریه اوله، تصاویری از عمارت بزرگ مارادونا در بلاروس را منتشر کرد که نشان می دهد اسطوره در این کشور از تمام امکانات رفاهی لازم برخوردار است.

عمارتی 7 اتاق خوابه، استخر در داخل و خارج از عمارت، یک فرودگاه دو بانده که مارادونا هر زمان که اراده کند با جت اختصاصی خود به بلاروس بیاید و یازده نفر که استخدام شده اند تا کارهای عمارت را انجام دهند. دو اتوموبیل بی ام و کوپه و نیز رولزرویس فانتوم که اختصاصی از دوبی وارد شده اند نیز به مارادونا هدیه داده شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید