گردان‌های القسام:

بهای حمله به غزه خون صهیونیست‌ها است

کدخبر: ۲۲۷۰۳۱
گردان های القسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)- پنجشنبه شب در واکنش به شهادت یکی از اعضای نیروهای مقاومت در حمله هوایی امروز رژیم صهیونیستی به شرق غزه، هشدار داد که صهیونیست بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.
بهای حمله به غزه خون صهیونیست‌ها است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های القسام در اظهاراتی کوتاه اعلام کرد: اقدام بزدلانه دشمن در حمله به یکی از نقطه های مرزبانی مقاومت واقع در شرق رفح که منجر به شهادت عبدالکریم اسماعیل رضوان شد، جنایتی شرم آور است.

در این اظهارنظر آمده است:حمله هوایی رژیم صهیونیستی حماقتی است که مسئولیت آن برعهده دشمن است و بهای آن را با خونشان پرداخت خواهند کرد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی ظهر پنجشنبه شرق رفح واقع در باریکه غزه را هدف قرار دادند که در این حمله عبدالکریم اسماعیل رضوان به شهادت رسید و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

درهمین حال منابع محلی گزارش دادند: نیروهای اشغالگر به صورت محدود وارد اراضی غزه شدند.

براساس این گزارش، نظامیان صهیونیست اقدام به ایجاد حصارهای امنیتی در فاصله 50 متری از حصارهای امنیتی میان مرز غزه و سرزمین های اشغالی برای مقابله با تظاهرات روز جمعه مردم غزه کردند.

مردم غزه در چارچوب راهپیمایی هایی که از 30 مارس (10فروردین) شروع شده است، هر جمعه با تجمع در منطقه حائل میان غزه و سرزمین های اشغالی بر حق قانونی فلسطینیان برای بازگشت، پایان محاصره غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیروهای صهیونیستی که از 30 مارس (10 فروردین) تاکنون به 137 تن رسیده است، افزون بر آن که بیش از 15 هزار نفر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز زخمی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید