علم‌الهدی با اشاره به چالش اقتصادی اخیر خواستار شد؛ اعدام و دادگاه صحرایی!

کدخبر: ۲۲۷۱۰۱
اقتصادنیوز: امام‌جمعه مشهد گفت: نباید برای توسعه اقتصادی کشور چشم به رفع تحریم‌ها توسط غربی‌ها داشته باشیم.
 علم‌الهدی با اشاره به چالش اقتصادی اخیر خواستار شد؛ اعدام و دادگاه صحرایی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: دهه اول ماه ذیقعده به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که هدف از این اقدام جهانی سازی فرهنگ رضوی و معرفی امام هشتم(ع) به همه است. 

وی افزود: جایزه جهانی گوهرشاد به عنوان یک حرکت انقلابی فراگیر در کل جهان اجرا شد و بانوان فرهیخته جهان اسلام شناسایی و به عنوان یک زن نمونه کم نظیر معرفی شدند و با این اقدام جایگاه زن در اسلام ثابت می شود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از این بانوان برای ۶ درصد مردم کشور کامرون که شیعه هستند و دچار مشکلات مالی و اشتغال بودند، کارآفرینی کرده و آنها را به توانمندی رسانده که این اقدام بسیار ارزشمند است. 

علم الهدی گفت: آستان قدس رضوی نماد دستاوردهای انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. وسعت حرم امام رضا(ع) از ۳ هکتار قبل از انقلاب به حدود ۵۳ هکتار در حال حاضر رسیده است که نشان از توسعه این آستان مقدس دارد. 

وی تاکید کرد: در شرایط اقتصادی کشور این آستان توانسته ۲ هزار شغل ایجاد کند و محرومیت زدایی در کشور و همه شیعیان جهان را آغاز کرده است. مسئولان ما باید برنامه های آستان قدس در عرصه اشتغال و محرومیت زدایی را به عنوان یک الگوی عملیاتی در رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم قرار دهند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: نباید چشمانمان را به غرب بدوزیم تا تحریم ها را بردارند و ما به تحول اقتصادی برسیم. حالا همان افرادی که دنبال مذاکره بودند و می گفتند آب خوردن ما هم با رفع تحریم ها حل می شود به این نتیجه رسیده اند که باید چشم به داخل دوخت. 

علم الهدی تاکید کرد: چگونه است در فاصله ۳ ماه فردی در کشور ۲ تن سکه جمع کند و عده ای هم بازار ارز را به هم می ریزند. این اقدام یا مدیریت خائنانه است و با مدیریت سفیهانه است.  

وی گفت: ۳۰ میلیون دلار داده می شود تا میوه خارجی وارد کشور شود تا عده ای پولدار دوباره لذت ببرند. خانواده های محروم ما توان خرید میوه معمولی داخلی را هم ندارند و خوشبختانه دولت به خود آمده و  تصمیم گرفته تیم اقتصادی را ترمیم کند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جواب حرف های من در تریبون نماز جمعه فحاشی به خانواده ام در فضای مجازی نیست و اگر مشکلی دارید به من  بگوید. حرف من این است مطابق آیه قرآن مدیریت را به کسانی بدهید که فراجناحی باشند، آمریکا را دشمن ما بدانند و ظرفیت های کشور را بشناسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اخلالگران اقتصادی در همه کشورها به سرعت محاکمه صحرایی شده و آنها را اعدام می کنند زیرا ستون پنجم دشمن هستند. معیشت مردم دچار مشکل شده و نباید به جای دشمن مردم خودمان را ناامید کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید