ژاپنی ها بدنبال آرسن ونگر

کدخبر: ۲۲۷۱۴۲
اقتصاد نیوز: شاید بزودی شاهد حضور یک چهره آشنا و بزرگ دیگر در جام ملت‌های فوتبال آسیا باشیم.
ژاپنی ها بدنبال آرسن ونگر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری،  تیم ملی ژاپن که حضوری شایسته‌ی احترام در جام جهانی 2018 روسیه داشت، حالا به دنبال جذب یک مربی جدید است. وحید هلیلودزیچ آن‌ها را به جام جهانی رساند اما دو ماه پیش از مسابقات اخراج شد و آکیرا نیشینو به طور موقت جایگزین وی شد.

به گزارش دیلی میل، آرسن ونگر که پیش از آرسنال سرمربی ناگویای ژاپن بود، حالا مورد توجه فدراسیون فوتبال ژاپن قرار گرفته است. مرد فرانسوی که در تابستان سرانجام آرسنال را ترک کرد، حالا در حال بررسی شرایط است. او هنوز به طور صریح مشخص نکرده که به مربیگری ادامه می‌دهد یا خیر اما این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ژاپنی‌ها برای او ایده‌آل باشد.

در ماه‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد احتمال انتخاب او به عنوان گزینه باشگاه‌های پاری سن ژرمن یا رئال مادرید بود اما حالا این دو باشگاه مربیانی جدید دارند. چند باشگاه چینی برای جذب ونگر پیشنهاد دادند که او همه را رد کرد، او حتی دو سال پیش پیشنهادی 30 میلیون پوندی بابت هر سال از یک تیم چینی داشت. ونگر همیشه به نیکی از دوره خود در ژاپن یاد کرده و اینکه از زندگی در این کشور لذت برده است. با توجه به نزدیک بودن جام ملت‌های آسیا انتظار می‌رود حضور یا عدم حضور ونگر در خاور دور به زودی مشخص شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید