رونمایی از چهره واقعی سحر تبر + عکس

کدخبر: ۲۲۷۶۳۴
اقتصادنیوز؛ سحر تبار که در رسانه‌ها به "سحر تبر" مشهور شده است، سال گذشته برای اولین بار در رسانه‌های جهان دیده شد. گمانه زنی می‌شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی ۵۰ عمل جراحی داشته است، اما او در نهلایت شبیه شخصیت "عروس مرده" تیم برتون به نظر می‌رسید. او اخیراً از چهره واقعی خود رونمایی کرد.
رونمایی از چهره واقعی سحر تبر + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو؛ سحر به به خاطر عکس هایش با چشمان آبی کمرنگ، بینی سربالای عجیب غریب، استخوان بندی مخروطی و لب‌های درشت دختر زامبی لقب گرفت. رسانه‌ها او را به خاطر وزن ۳۹ کیلوگرمی و اینکه به دنبال شباهت پیدا کردن با آنجلینا جولی است سرزنش می‌کردند. بعد از جنجال آفرینی با چهره شبح وارش در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که نمیخواهد نسخه دوم آنجلینا جولی باشد. بلکه او با آرایش و ابزار‌های دیجیتال برای تفریح چهره خود را تغییر می‌دهد.

سحر تبر

"تبار" اخیرا عکس‌های طبیعی و دست نخورده خود را منتشر کرد. این عکس‌ها تایید می‌کنند که او دنبال شباهت با "عروس مرده" نیست. هرچند که او از بعضی جراحی‌های پلاستیکی مثل رینوپلاستی، لیپوساکشن و روش‌هایی آرایش برای پر کردن لب‌هایش استفاده کرده است. او سال گذشته در گفت‌و‌گویی اشاره کرد به آلیستر و شخصیت "عروس مرده" شباهت‌هایی دارد. با این حال تاکید کرد که این شباهت این هدف اصلی او نبوده است. او نمی‌خواهد شخص دیگری به نظر برسد. این چهره اینستاگرامی می‌گوید: هر موقع که عکسی منتشر می‌کنم صورتم را بامزه‌تر می‌کنم، این روش بیان من یک نوع هنر است. 

سحر تبر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید