ورود فروشگاه اینترنتی«آمازون» به فروش لباس های ستاره های فوتبال

کدخبر: ۲۲۸۱۲۴
اقتصاد نیوز: آمازون فروش رسمی لباس تیم های فوتبال را آغاز کرده است.
ورود فروشگاه اینترنتی«آمازون» به فروش لباس های ستاره های فوتبال

 به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از زومیت، آمازون به‌عنوان یکی از غول‌های تجاری جهان و جز ده برند معتبر جهان،‌ قصد دارد تا با فروش لباس‌ تیم‌های مطرح فوتبال بازه خدمات خود را گسترده‌تر کند.

ناپولی تیم مطرح فوتبال لیگ ایتالیا به عنوان اولین تیم ورزشی به صورت رسمی فروشگاه محصولات ورزشی تیم خود را در فروشگاه‌های آمازون راه‌اندازی کرد.

خبر ورود آمازون به دنیای لباس و مد با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده‌ است؛ به ویژه از طرف برندهای مطرح که باور دارند این اقدام آمازون باعث کم شدن فروش آن‌ها می‌شود. 

هرچند «ناپولی» یکی از تیم‌های مطرح فوتبال در لیگ ایتالیا با این ایده موافق نیست. این تیم به اولین تیم ورزشی در دنیا تبدیل شده است که فروشگاه پیراهن‌های ورزشی خود را در بازار غول پیکر آمازون راه‌اندازی کرده است.   

ناپولی برخلاف سایر تیم‌ها که پیراهن‌های ورزشی تیمشان را در وب‌سایت باشگاه یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعلق به خودشان به فروش می‌رسانند، تصمیم گرفه است تا یک درگاه اختصاصی فروش در سایت آمازون راه‌اندازی کند.

پیراهن تیم فوتبال ناپولی

طرفداران تیم ناپولی در این درگاه هم می‌توانند پیراهن‌های اصلی تیم محبوب خود را خریداری کنند و هم امکان خرید سایر محصولات ورزشی باشگاه ناپولی را داشته باشند. این درگاه در حال حاضر فقط در وب‌سایت آمازون در کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا قابل دسترسی است و طبق گفته‌های مدیران ارشد آمازون به زودی در کشورهای آمریکا و کانادا هم قابل دسترس می‌شود.

تیم فوتبال ناپولی

ورود غول تجاری مانند آمازون به بازار فروش لباس‌های ورزشی خیلی هم تعجب برانگیز نیست. این شرکت به تازگی اعلام کرده بود که حق پخش آنلاین بازی های لیگ برتر فوتبال جزیره (انگلستان) را به دست آورده است. اعضای فروشگاه آمازون در صورت خرید حساب کاربری ویژه می‌توانند به عنوان هدیه، ۲۰ بازی در هر فصل لیگ فوتبال انگلستان را به شکل رایگان مشاهده کنند. همچنین اگر کاربری از فروشگاه آمازون راکت، توپ و لباس مخصوص تنیس خریداری کرده باشد، می‌تواند چند بازی تنیس که توسط «انجمن تنیس حرفه‌ای» (Association of Tennis Professionals) یا همان «ATP» پخش می‌شود را به شکل رایگان تماشا کند. 

اگر از واکنش‌های منفی برخی از برندها در مقابل تصمیم جدید آمازون برای فروش لباس ورزشی بگذریم، باید اعتراف کرد که این شرکت دنیای عجیبی را به وجود آورده است،‌ دنیایی که در آن کاربرها می‌توانند به راحتی لباس تیم ورزشی محبوب خود را به همراه چند قلم کالایی دیگر مثل شلوار جین یا حتی دستمال توالت به طور هم‌زمان سفارش دهند و بعد از آن هم به طور کاملا رایگان چند مسابقه ورزشی تماشا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید