بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال؟!

کدخبر: ۲۲۸۳۲۴
اقتصاد نیوز: باشگاه استقلال در فکر بازگرداندن آندرانیک تیموریان 35 ساله به این تیم است!
بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال؟!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال، پس از جدایی ابراهیمی و مجید حسینی قصد دارد روزبه چشمی را به خط دفاع منتقل کند و برای جانشینی او یک بازیکن دیگر در پست هافبک تدافعی به ترکیبش اضافه کند.

این روزها اطراف باشگاه استقلال شایعه شده است که مدیران استقلال با رفتن امید ابراهیمی در پست هافبک تدافعی، نیاز به بازیکنی با خاصیت جنگندگی و تخریب کردن بازی حریف دارند، به همین دلیل گفته می شود که مسئولان استقلال نیم نگاهی به جذب آندرانیک تیموریان دارند. بازیکنی که سابقه بازی در استقلال تهران را داشته است. البته این به این نکته هم باید توجه داشت که آندرانیک تیموریان اکنون 35 ساله است و از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

 جدایی احتمالی سیدمجید حسینی از استقلال تهران هم باعث می شود که وینفرد شفر در پست دفاع میانی با کمبود بازیکن مواجه شود. مربی استقلال در فکر استفاده از روزبه چشمی در پست دفاع میانی است تا جای سید مجید حسینی را پر کند. اگر چشمی به دفاع بیاید، استقلال تنها دو هافبک دفاعی تخصصی در اختیار خواهد داشت و در این پست هم با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد. فرشید کریمی و علی کریمی تنها هافبک های تدافعی تخصصی استقلال هستند. 

با توجه به شرایط موجود، عملکرد ضعیف مسئولان نقل و انتقالات استقلال در جذب بازیکن، بیشتر از قبل به چشم می آید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید