سردار سلیمانی: تضعیف روحانی خیانت است

کدخبر: ۲۲۸۴۸۱
سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد که تضعیف بیانات رئیس جمهوری در شرایط فعلی برابر خیانت است.
سردار سلیمانی: تضعیف روحانی خیانت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رئیس جمهوری ارزشمند و عزیز ایران کلمات ذی قیمت که برخواسته از قلب، وجدان و وجود ملت ایران بود بر زبان جاری کردند و این سخنان بسیار مهم بود و هست. 
سردار سلیمانی اضافه کرد: بنده می دانم برخی در کشور تحرک می کنند تا این بیانات را ضعیف کنند و بر علیه این نوع بیانات، گفتار داشته باشند که این کار غلط است. 
فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: این نوع گفتار به جامعه ما در برابر عملیات های روانی دشمن وحدت و شجاعت می دهد. 
وی گفت: این نوع بیانات شجاعانه و قابل افتخار رئیس جمهوری بر همه جامعه تاثیر گذاشت بنابراین هر کس بخواهد این روش و بیان را تضعیف کند، خیانت می کند. 
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آنچه که از آیات قرآن انسان استنباط می شود این است که شهادت به معنای باختن و از دست دادن نیست بلکه یافتن و به دست آوردن است. 
سردار سلیمانی افزود: دلیل شوق به شهادت نیز تلاش برای جاوید ماندن است؛ بر این اساس تفسیر شهادت به معنای خسارت و هلاکت یک تصور انحرافی است. 
وی بیان کرد: دلبستگی دنیوی و مستحب نظیر والدین، فرزند و همسر هم نتوانست رزمندان اسلام را از وابستگی به شهادت بازدارد؛ بنابراین تعلقات مهم و ارزشمند خود را فدای رسیدن به درجه شهادت کردند. 
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: امام راحل به عنوان یک دلسوز و صاحب سیر و سلوک، مدرسه ای را پایه گذاری کرد که این نسل برگرفته از آن مکتب است؛ بنابراین این عصر به عنوان عصر خمینی (ره) نامگذاری شد. 
سردار سلیمانی بیان کرد: کسی در جایگاه مسئول تکیه زده است نباید در گزیش افراد خط فکری آنها را ملاک قرار دهد؛ همانگونه که در جنگ سابقه نداشتیم که در این مسائل چپی و راستی بودن فرد مد نظر باشد. 
وی اظهار داشت: مسئولان در گزینش افراد ابتدا عنوان می کنند که رهرو چه خطی هستی در حالیکه در جنگ به لیاقت ها و قابلیت ها توجه می شد. 
فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: اینکه فردی متعلق با رویکرد حزبی و تعلق به یک جریان فکری و دوستی به کار گرفته شود فساد آور است. 
سردار سلیمانی افزود: در چنین شرایطی چنانچه به عملکرد مدیری اعتراض صورت گیرد او برای خود یک پوشش امن ایجاد کرده و برخورد با خود را برخورد با جناح، شخصیت و یک گروه نسبت می دهد. 
وی مدرک گرایی را نیز نادرست دانست و توضیح داد: داشتن مدرک ارزشمند است اما مدرکی که قابل تبدیل شدن به علم باشد. 
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: یک مدیر لایق باید در زمان وقوع بحران ها مبتکر باشد؛ به مثابه امام راحل که در شدیدترین بحران ها بزرگترین پیروزی ها را کسب کردند. همچنین رهبر معظم انقلاب که با اطمینان سخن می گویند. 
سردار سلیمانی با بیان اینکه در دل بحران ها، مهمترین فرصت ها وجود دارد، گفت: اگر فرمانده ای در بحران ترسید و عقب نشینی کرد لشگرش متلاشی شده و جبهه او فر می ریزد. 
وی تاکید کرد: اینکه اگر پول به حساب واریز شود و بودجه باشد بنده مدیر هستم و اگر نباشد فقط نقش یک فرد که پشت میز نشسته را دارم صحیح نیست. 
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: یک مدیر موفق و لایق باید خلاق باشد و بحران را دور بزند و سرکوب کند و بحران را به ضد بحران تبدیل کند. 
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید