قیمت بالای پرچمدار موبایل های نوکیا

کدخبر: ۲۲۸۵۳۱
اقتصاد نیوز:شرکت HMD Global در آینده نه چندان دور از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به نظر می رسد قیمت نوکیا 9 برابر با 1000 دلار باشد.
قیمت بالای پرچمدار موبایل های نوکیا

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،دو شرکت مطرح در بازار گوشی های هوشمند، سامسونگ و اپل گران ترین پرچمداران را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای مثال آیفون X با قیمت پایه 999 دلار به فروش می رسد و بر اساس گزارش های جدید گلکسی نوت 9 قیمتی بالاتر از 1000 دلار دارد (قیمت گلکسی نوت 9 لو رفت؛ قمار خطرناک سامسونگ).

در این میان برخی از کمپانی های چینی محصولات خود را با قیمت کمتری به بازار عرضه می کنند. در حالی که HMD Global یک شرکت چینی محسوب می شود، به نظر می رسد پرچمدار آینده خود را با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار دهد.

به تازگی یک حساب کاربری در توییتر قیمت نوکیا 9 را فاش کرده است. بنابر این توییت قیمت نوکیا 9 نزدیک به 1000 دلار است. اگر چه این قیمت تفاوت چندانی با پرچمداران مطرح موجود در بازار ندارد، ولی برند نوکیا هنوز به جایگاه مناسبی در میان طرفداران سیستم عامل اندروید دست پیدا نکرده است.

 

در حال حاضر گران ترین گوشی هوشمند تولید شده به وسیله HMD Global قیمتی نزدیک به 700 دلاردارد. فروش پرچمدار آینده این شرکت با قیمت 1000 دلار یک قدم بزرگ برای نوکیا و HMD Global محسوب می شود.

تا به امروز شایعات و گزارش هایی در رابطه با پرچمدار آینده این شرکت، نوکیا ۹ در فضای مجازی منتشر شده است (مشخصات نوکیا 9 فاش شد؛ دوربین اصلی سه گانه به همراه 8 گیگابایت رم). بر اساس جدیدترین گزارش احتمال استفاده از فناوری دوربین Light در این دستگاه وجود دارد (دوربین 16 لنز شرکت Light وارد دنیای گوشی های هوشمند می شود).

این احتمال وجود دارد که قیمت فاش شده اشتباه باشد و نوکیا 9 با قیمت کمتری به فروش برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید