سخنگوی وزارت کشور مطرح کرد؛

استقبال وزارت کشور از مصوبه منع به‌کارگیری بازنشستگان

کدخبر: ۲۲۸۶۴۸
اقتصادنیوز؛ سید سلمان سامانی با استقبال از مصوبه جدید مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان تاکید کرد: سیاست جوانگرایی همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است.
استقبال وزارت کشور از مصوبه منع به‌کارگیری بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر تحقق سیاست جوانگرایی دولت در وزارت کشور، از کاهش میانگین سنی استانداران و فرمانداران در دولت دوازدهم خبر داد و گفت: با توجه به تاکید ریاست‌‌‌جمهوری و ضرورت جوانتر شدن بدنه مدیریت کشور، در یکسال گذشته، کاهش میانگین سنی مدیران یکی از رویکردهای وزارت کشور در انتصابات بوده است به نحوی که با تغییر مدیریت ٢٠٧ فرمانداری در سراسر کشور شاهد حضور بیشتر جوانان در جایگاه مدیریت عالی دولت در شهرستان‌ها بوده‌‌‌ایم.

وی با استقبال از مصوبه جدید مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: سیاست جوانگرایی همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه پس از سیر مراحل قانونی و با ابلاغ ریاست‌‌‌جمهوری مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها آرمانگرایی واقع‌‌‌بینانه را از مهمترین خصوصیات مدیران جوان کشور دانست و تصریح کرد: کشور ما هیچگاه از اعتماد به جوانان متضرر نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید