بیرانوند در مسیر محسن مسلمان

کدخبر: ۲۲۸۶۵۹
اقتصاد نیوز: یکی از برنامه های برانکو تنبیه علیرضا بیرانوند است. بازیکنی که بعد از توافق با پرسپولیس،دو جلسه در تمرین غیبت کرد و البته در همان مقطع به تلویزیون رفت تا در یکی از برنامه ها به عنوان میهمان شرکت کند.
بیرانوند در مسیر محسن مسلمان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فرهنگستان فوتبال،فصل قبل و در ماجرای محسن مسلمان، برانکو سیاستمدارانه برخورد کرد و بی گدار به آب نزد. او قصد تنبیه مسلمان را داشت اما هرگز علیه او مصاحبه ای انجام نداد. اجازه داد تا اختلاف شدید میان پرسپولیس و مسلمان پشت در باشگاه بماند و اخبار آن بیرون نرود.

تصمیم برانکو در مورد مسلمان اما تنبیه او و نشاندنش روی نیمکت بود. بی سر و صدا و بدون انجام مصاحبه ای اضافه که پرسپولیس را به حاشیه ببرد. هر هفته هواداران نام مسلمان را صدا می زدند اما برانکو اعتنایی به آنها نمی کرد. او تصمیبم خود را گرفته بود، تنبیه مسلمان نه از راه مصاحبه و رویارویی با او در رسانه ها بلکه از بهترین مسیر ممکن. خارج کردن نام او از ترکیب اصلی و پیچ کردن مسلمان به نیمکت. اتفاقی که نه پرسپولیس را متزلزل کرد و نه موقعیت این تیم را در مسیر قهرمانی در لیگ برتر به خطر انداخت.

 
بیرانوند در مسیر مسلمان/نیمکت نشینی،تلافی بی انضباطی

برانکو البته مصاحبه ای نه توفانی بلکه در آرامش کامل انجام و بیرانوند را مورد انتقاد قرار داد اما کمتر کسی تصور می کرد ادامه آن مصاحبه منجر به نیمکت نشینی دروازه بان اول تیم ملی در نخستین بازی لیگ باشد. بیرانوند مقابل پدیده روی نیمکت نشست تا بوژیدار رادوشوویچ در ترکیب ثابت بازی کند و نشان بدهد برای تصاحب دروازه پرسپولیس چندان هم ناامید نیست.

سرنوشت برای بیرانوند، نه شبیه مسلمان اما سختتر از قبل رقم خواهد خورد. او فعلا از برنامه های برانکو خارج شده و حداقل در لیگ برتر شاید در ترکیب پرسپولیس بازی نکند. اتفاقی که تنها به غیبت های بیرانوند در تمرین پرسپولیس مربوط می شود. اتفاقی که مشخص است به مذاق برانکو خوش نیامده و او تنبیه دروازه بانی را آغاز کرده که این روزها در اوج محبوبیت و مقبولیت قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید