کیک تولد عجیب جواد رضویان + عکس

کدخبر: ۲۲۹۱۲۸
اقتصادنیوز: جواد رضویان بازیگر و کارگردان کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از کیک متفاوت جشن تولد 44 سالگی اش به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ سید جواد رضویان بازیگری که با مجموعه سیب خنده در سال 76 به دنیای تلویزیون وارد شد و بعد از آن در مجموعه مجید دلبندم ایفای نقش کرد. این هنرمند کشورمان این روزها یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون است که در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

جواد رضویان روز گذشته تولد 44 سالگی اش را با کیکی متفاوت جشن گرفت و تصویری از آن را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

جشن تولد 44 سالگی جواد رضویان

جواد رضویان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از کیک تولد متفاوتش در 44 سالگی به روز کرد و از دوستان و هوادارانش برای تبریک های تولد تشکر کرد.

جواد رضویان و کیک تولد 44 سالگی اش

جواد رضویان با انتشار عکسی از کیک تولدش در اینستاگرام نوشت :به نام حضرت حق ؛سلام و عرض ادب خدمت تک تک شما خوبان و مهربانان...

روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود ، چرا که فقط در قلب کسانی که به آنها عشق می ورزند حک شده است، سپاس بیکران از لطف همیشگیتون و اینکه قابل دونستین و تولد منِ کمترین رو بهم تبریک گفتین ، سپاس بیکران از عوامل نازنین فیلم سینمایی ( زهرمار ) ، عزیزان در گالری کافه و همه خوبانی که در این چند روز من رو شرمنده لطف و محبت خودشون کردند.

در روز تولدم مبارک شمائید که بهترین اتفاق زندگی من هستید. دمتون گرم، دلتون شاد .یاحق.

نقش متفاوت جواد رضویان و علی اوجی

علی اوجی نیز با انتشار پستی تولد جواد رضویان را تبریک گفت و نوشت :جواد رضویان عزیزم ،رفیق درجه یک تولدت مبارک نه تنها خاطرات خوبی در کار با هم داریم و لحظات بی نظیری رو در کنارت تجربه کردم بلکه در زندگی و رفاقت هم بی تکراری ... تولدت پانزده هزار و هفتصد و شصت و چهار بار مبارک ....

پ ن :عکس اول و عاشقشم مربوط به برنامه عید نمی دونم چند سال پیش که پیرمرد و پیرزن بازی کردیم.

جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما

جواد رضویان 6 مرداد 1353 در قم متولد شد و از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شد و در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… ایفای نقش کرد.

جواد رضویان در سریال پاورچین

جواد رضویان با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد اما با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ دوباره به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد.

جواد رضویان در سریال در حاشیه

جواد رضویان بعد از مدتها تجربه ای جدید در کارگردانی کسب کرد و فیلم زهرمار را جلوی دوربین برد. فیلم سینمایی زهرمار با درون مایه ای کمدی و طنز به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی جلوی دوربین میرود.

جواد رضویان ، مهران مدیری و سیامک انصاری

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید