ترامپ تهدید به تعطیلی دولت آمریکا کرد

کدخبر: ۲۲۹۱۹۲
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که اگر دموکرات ها از تغییرات بزرگ در قوانین مهاجرت که دولتش به دنبال آن است حمایت نکنند، دولت فدرال را تعطیل می کند.
ترامپ تهدید به تعطیلی دولت آمریکا کرد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که اگر دموکرات ها از تغییرات بزرگ در قوانین مهاجرت که دولتش به دنبال آن است حمایت نکنند، دولت فدرال را تعطیل می کند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور  آمریکا  امروز یکشنبه با انتشار توئیتی تهدید کرد که اگر دموکرات‌ها به طرح تامین بودجه امنیت مرزی از جمله کشیدن دیوار در مرز با مکزیک رای ندهند، دولت را تعطیل می کند.

دونالد ترامپ همچنین در این توئیت خواستار برچیده شدن روش هایی مانند «لاتاری»، «بگیر و رها کن» (سیاستی که بر مبنای آن مهاجران غیر قانونی ابتدا دستگیر و بعد تا زمان برگزاری دادگاه آزاد اند) و مانند آنها شده است.

رئیس جمهوری آمریکا نوشت  که سیاست مهاجرتی ایالات متحده آمریکا باید بر مبنای شایستگی باشد. او می گوید آمریکا نیاز دارد که افرادی به این کشور بیایند که آدمهای فوق العاده‌ای باشند.

تغییر سیاست‌های مهاجرتی آمریکا از جمله وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ می باشد. او در صدد است در منطقه مرزی ایالات متحده آمریکا با مکزیک دیوار بسازد تا مانع ورود مهاجران غیرقانونی به خاک آمریکا شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید