شرایط برای دلجویی از خاتمی آماده است/ استفاده از ظرفیت خاتمی برای خروج از بن‌بست

کدخبر: ۲۲۹۳۰۷
اقتصادنیوز: محمدعلی وکیلی، نماینده تهران و عضو هیات رییسه مجلس معتقد است که شرایط کنونی برای دلجویی از خاتمی آماده‌است و استفاده از ظرفیت او در بن‌بست‌شکنی در برخی از سیاست‌های خارجی کشور و در اعتماد آفرینی در داخل یک فرصت طلایی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، محمدعلی وکیلی، نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پیگیری جهانگیری برای جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی، گفت: فرصت کنونی می‌تواند فرصت مهمی در اصلاح بعضی رویه‌ها و رفتارها از سرمایه‌های انسانی جمهوری اسلامی باشد. این فرصت طلایی و تکرار ناشدنی است.

او تاکید کرد: در شرایط اضطرار هستیم و در این شرایط می‌توانیم برخی از اشتباهاتمان را جبران کنیم. یکی از اشتباهات این بود که برخی از سرمایه‌های انسانی نظام دور افتادند و از ظرفیتشان استفاده نشده‌است.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه های انسانی، ادامه داد: در حال حاضر فرصت طلایی است که از ظرفیت شخصیت‌های مقبولی همچون آقای خاتمی هم در بن‌بست‌شکنی در برخی از سیاست‌های خارجی کشور و هم در اعتماد آفرینی در داخل استفاده شود.

وکیلی گفت: به نظر می‌رسد شرایط برای اینکه این دلجویی صورت بگیرد، مهیا است.

او در ادامه در پاسخ به اینکه چقدر جناح‌ها برای استفاده از ظرفیت آقای خاتمی استقبال می‌کنند، تاکید کرد: اگر تندروها از دو سوی، به خاطر منافع ملی دندان بر جگر بگیرند، اتفاق خوبی می‌افتد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید