ادامه همکاری با کی روش تصویب شد

کدخبر: ۲۲۹۳۲۶
اقتصاد نیوز:مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از تصمیم این هیات برای ادامه همکاری با کی روش خبر داد.
 ادامه همکاری با کی روش تصویب شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، محمود شیعی گفت:« می‌خواهم در مورد موضوع کارلوس کی‌روش صحبت کنم، هیأت رئیسه ادامه همکاری با کی‌روش را تأیید کرد و تأکید بر این دارد که این اتفاق بیفتد. قرار شد رئیس فدراسیون امور مربوط به این موضوع را دنبال کند، فقط در این میان وقفه‌ای در مورد بحث حقوق به وجود آمده، حقوق کی‌روش حاضر است اما به دلیل وضعیت بانکی نتوانستیم آن را واریز کنیم، اصل موضوع این است که ما به دنبال ادامه همکاری هستیم، اما باید مسائل جزئی هم درست شود. دو ماه حقوق کی‌روش به بانک واریز شده، اما نتوانستیم آن را به حساب کی‌روش واریز کنیم، ممکن است در این امر حساسیت‌هایی ایجاد شود ولی هیأت رئیسه ادامه همکاری با کی‌روش را تأیید کرده است.»

شیعی در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال اساسنامه دارد، عنوان کرد:«‌ ما اساسنامه داریم،‌ براساس پیگیری‌هایی هم که کردیم معتقدیم باید قانون اجرا شود و این کار در چارچوب استانداردهای فیفا پیش برود.اعتقاد دارم باید تمامی مسائل مهم پیگیری شود، در مورد اساسنامه تاکنون چیز خاصی مشاهده نکردیم و خودمان هم روی این موضوع حساسیت داریم، باید در چارچوب قوانین فیفا تمامی اقدامات لازم صورت بگیرد، من از مسئولان حقوقی هم که پرسیدم نگرانی از این بابت نداشتند. »

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید