رونمایی از تیم منتخب تاریخ لیگ برترفوتبال ایران

کدخبر: ۲۲۹۴۲۵
اقتصاد نیوز: با انتخاب علی دایی به عنوان مهاجم نوک، تیم منتخب تاریخ لیگ برتر ایران کامل شد
رونمایی از تیم منتخب تاریخ لیگ برترفوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، در آغاز لیگ هجدهم با برگزاری نظرسنجی اقدام به انتخاب تیم منتخب ادوار لیگ برتر کرد.نتایج این نظرسنجی پس از جمع بندی مجموع آرای کاربران در ادامه ارائه شده است. این نظرسنجی در ۸ قسمت که شامل دروازه‎بان، دفاع چپ و راست، دفاع میانی،هافبک دفاعی، هافبک هجومی، مهاجم مکمل و مهاجم نوک بود برگزار شد.

از آنجاییکه چیدمان ۲-۴-۴ برای تیم منتخب در نظر گرفته شده است، در پستهای دفاع میانی، هافبک دفاعی و هافبک هجومی دو نفر و در سایر پست‌ها تنها نفر نخست در تیم منتخب قرار گرفته است.

بازیکنان انتخاب شده جمعی از موفق ترین و شاخص ترین چهره های تاریخ لیگ برتر هستند.در بین بازیکنان تیم منتخب، ۵ بازیکن همچنان مشغول بازی هستند و ۴ بازیکن در لیگ برتر حضور دارند و هر ۱۱ بازیکن تیم منتخب، ایرانی هستند و هیچ کدام از بازیکنان خارجی موفق به حضور در تیم منتخب نشدند.

در این نظرسنجی، حساس‌ترین رقابت در اولین نظرسنجی شکل گرفت جاییکه سید مهدی رحمتی تنها با حدود ۲۰ رای از بیرانوند سبقت گرفت و در تیم منتخب جای گرفت. در هافبک دفاعی نیز بعد از کریم باقری، برای انتخاب نفر دوم، رقابت نزدیکی بین جواد نکونام و امید ابراهیمی وجود داشت که نهایتا نکونام تنها با حدود ۴۰۰ رای اختلاف به تیم منتخب راه یافت.

احسان حاج صفی نیز با کسب بیش از ۷۰ درصد آرا، قاطع ترین رای را در تیم منتخب به خود اختصاص داد.احسان حاج صفی تنها بازیکن منتخب کاربران سایت نود است که سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را ندارد.

با مرور ترکیب تیم منتخب تاریخ لیگ برتر، استقلال لیگ دوازدهم بیشترین سهمیه دارد و ۶ بازیکن از تیم (رحمتی، منتظری،حیدری،نکونام،جباری،مجیدی) در ترکیب تیم منتخب قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید