مجمع تشخیص مصلحت نظام جوابیه صادر کرد:

حمله تند مجمع تشخیص به روزنامه جمهوری اسلامی و انتشار فیلم جنجالی محسن رضایی

کدخبر: ۲۲۹۵۷۲
اقتصادنیوز؛ در پی انتشار فیلمی از اظهارات محسن رضایی در فضای مجازی، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور جوابیه‌ای به درج مطلبی در این خصوص در یکی از روزنامه‌ها پاسخ داد و لزوم برخورد با «منافقان» و «عوامل استکبار» را خوستار شد.
حمله تند مجمع تشخیص به روزنامه جمهوری اسلامی و انتشار فیلم جنجالی محسن رضایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ در این جوابیه آمده است:یک روزنامه و برخی سایت‌ها بر اساس فیلمی تقطیع شده از گفت‌وگوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در سال ۱۳۹۴ و در ایام برگزاری مذاکرات برجام و تهدیدات نظامی آن زمان انجام شده است، به هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به ارتش آمریکا و گروگان گرفتن سربازان آنها درصورت حمله به ایران، خرده گرفته و با ادبیاتی به دور از  انصاف، قضاوتی ناروا داشته‌اند.

در بخش دیگری از این جوابیه آمده است: البته طی هفته اخیر این چندمین بار است که از رسانه بی بی سی گرفته تا چند سایت داخلی باطرح مسائل مختلفی نسبت به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام به درج مطالب اهانت‌آمیز کرده‌اند. این تحرکات مشکوک، در متن مطالب این روزنامه، هوشیاری گردانندگان آن  و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابله با نفوذ منافقان و عوامل استکبار در جامعه ارجمند رسانه‌ای را طلب می‌نماید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید