لوگوی مرورگر فایرفاکس بزودی تغییر می کند+عکس لوگوی جدید

کدخبر: ۲۲۹۶۴۱
اقتصاد نیوز: بنیاد موزیلا که وظیفه‌ی توسعه‌ی مرورگر فایرفاکس را برعهده دارد، در وبلاگ خود اعلام کرد که به‌زودی لوگوی مرورگر آن‌ها بازطراحی خواهد شد.
لوگوی مرورگر فایرفاکس بزودی تغییر می کند+عکس لوگوی جدید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از زومیت،موزیلا قصد دارد لوگوی مرورگر فایرفاکس را به کمک کاربران بازطراحی کند.طبق اعلام موزیلا، این بازطراحی علاوه‌بر لوگوی اصلی فایرفاکس بر آیکون‌های داخلی این مرورگر نیز تأثیر خواهد گذاشت و هر زبان طراحی که برای لوگوی آتی استفاده شود، در دیگر بخش‌های فایرفاکس نیز به‌کار گرفته خواهد شد. فعلاً این شرکت برخی از این آیکون‌ها را در وبلاگ خود منتشر کرده است و از کاربران می‌خواهد تا درباره‌ی شکل و شمایل آن‌ها بازخورد ارائه دهند.مرورگر فایرفاکس به لوگوی جدیدی مزین خواهد شد

طراحان بنیاد موزیلا درباره‌ی این موضوع می‌گویند:«به‌عنوان یک آیکون، روباه تیزپا با دمِ آتشین (اشاره به آیکون فعلی) ابزارهای لازم برای به‌کارگیری در سراسر محصولات خانواده موزیلا را فراهم نمی‌کند.»

در طول سال‌های گذشته، بارها شاهد تغییر در طراحی آیکون اصلی مرورگر فایرفاکس بوده‌ایم؛ اما هیچگاه تغییرات پا را از بهبودهای جزئی فراتر نگذاشتند. حال با در نظر داشتنِ این موضوع، طراحان موزیلا به فکر بازطراحی آیکون‌های مرورگر فایرفاکس افتاده‌اند تا شاهد یکپارچگی بیشتر در سراسر محصولات این شرکت باشیم.

از همین رو، این شرکت دو سیستم طراحی را با کاربران به‌‌اشتراک گذاشته تا به دریافت‌ بازخوردهای آن‌ها بپردازد. هر دو سیستم طراحی شامل یک لوگوی اصلی و چندین آیکون زیرمجموعه هستند.

موزیلا می‌گوید:«هر آیکون مستقل چند مرحله‌ای از پالایش را خواهد گذراند؛ همچنین ممکن است از حالا تا زمان بهره‌برداری به‌طور کامل دستخوش تغییر شود. فعلاً تمرکز ما در این مرحله فقط روی سیستم طراحی قرار دارد.»

نکته‌ قابل‌توجه این است که موزیلا از دریافت طراحی‌های پیشنهادی کاربران خودداری می‌کند و در این رابطه تنها قصد دریافت بازخوردهای کاربران را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید