دادستان کل کشور:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

کدخبر: ۲۲۹۷۷۴
اقتصادنیوز؛ محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: دادستان کشور گفت: دشمن در صدد ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و حاکمیت است.
هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان جدید ایلام اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران فراز و نشیب های بسیاری را چون دوران جنگ ، شرارت های ضد انقلاب و تحریم های بسیار پشت سر گذاشته است.

وی افزود: امروز این مساله برای ما پدیده ای نو نیست که آمریکا دنبال آشوب و تقویت عناصر خود فروخته داخلی و خارجی و فشار اقتصادی علیه ملت ایران است، جنگ را در دوران تحریم به پیروزی رساندیم و دشمنان بدانند ایرانیان با این حرکات نابخردانه نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی بویژه آمریکای جنایتکار تلاش دارند که با استفاده از جنگ روانی موج ناامیدی را در اذهان عمومی ایجاد کنند و از این طریق به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: ملت ایران باید بدانند حربه ناامید کردن مردم از آینده توسط دشمن بسیار خطرناک است، در جنگ نظامی باید حربه دشمن را شناسایی و متناسب با آن خود را مجهز کنیم.

وی یادآور شد: دشمن تلاش می کند با استفاده از فشار اقتصادی زندگی عادی و معیشت مردم را با مشکلاتی مواجه کند و بر اثر این فشارها موجی از نارضایتی را در داخل کشور رواج دهد.

دادستان کشور گفت: دشمن در صدد ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و حاکمیت است و با توسل به انواع توطئه ها و نیرنگ های شیطانی ، بزرگ جلوه دادن ضعف ها و مشکلات نارضایتی عمومی را ایجاد کند، چرا که می داند بزرگترین سرمایه نظام حضور همیشگی مردم است.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: با این وجود باید گفت همه چیز دست دشمن نیست و یکسری اشکالات در داخل وجود دارد، دست اندرکاران و کسانیکه در عرصه اقتصاد کار می کنند باید شرایط حاد کشور و امروز را در نظر بگیرند و متناسب با آن تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل شورای هماهنگی قوای سه گانه اظهار داشت: باید متناسب با جنگ اقتصادی برنامه ریزی کنیم، به طور قطع دستگاه قضایی هم در خصوص مبارزه با این ترفندها و جنگ اقتصادی دشمن، خود را مجهز کرده است.

دادستان کشور افزود: عوامل مرتبط قوه قضائیه چون دادستان ها، مدیران کل دادگستری و قضات آمادگی دارند در مبارزه با فساد و عناصر مفسد و کسانی که در مسیر کمک به دشمنان زمینه فشار اقتصادی را به مردم وارد کرده اند قاطعانه برخورد کند.

حجت الاسلام منتظری خطاب به مفسدان اقتصادی و عوامل اخلال گر تاکید کرد: قبل از اینکه این افراد به دام دستگاه قضایی گرفتار شوند و چنگال عدالت آنها را بگیرد از این اقدامات دست بکشند چراکه این فعالیت ها آب به آسیاب دشمن ریختن است و هر ایرانی که در این مسیر حرکت کند به ملت خیانت و و مرتکب جرمی شد که با جرایم زمان عادی تفاوت بسیاری دارد.

وی گفت: تذکر ما به این افراد و کسانی که فریب خورده اند این است که این اقدام آنها هم داستان شدن با دشمنان نظام است و دستگاه قضا به زودی و با قاطعیت تمام با آنها برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید