راهکار عجیب و غریب برای پوشاندن خالکوبی یک فوتبالیست در ایران +عکس

کدخبر: ۲۳۰۰۹۱
اقتصاد نیوز: ترس بازیکنان فوتبال در ایران و مدیران باشگاه ها از حاشیه های ایجاد شده و مسائل انظباطی، باعث شده تا در سال های اخیر خالکوبی بازیکنان پوشانده شود.
راهکار عجیب و غریب برای پوشاندن خالکوبی یک فوتبالیست در ایران +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، این هم از ویژگی‌های خاص فوتبال ماست که باشگاه‌ها و تیم‌ها به جای اینکه نگران مشکلات و مسائل بزرگ و کلان خود باشند، باید حواس‌شان به ظاهر بازیکن خارجی‌شان باشد! هفته گذشته عکسی از حضور مارکوس نویمایر در هیات فوتبال تهران منتشر شد که این بازیکن را با کتی نشان می‌داد که بر تنش زار می‌زد. کتی که معلوم بود مال خودش نیست و فقط برای پنهان کردن تتوهای او بر تن پوشانده شده بود. این اتفاق پنجشنبه شب هم در اصفهان برای او افتاد و در حالی که بر تن تمام بازیکنان استقلال روی نیمکت، لباس و کاور تیم دیده می‌‍‌شد، نویمایر با گرمکنی آستین بلند که مخصوص پاییز و زمستان است در هوای گرم تابستان روی نیمکت حضور داشت!

مارکوس نویمایر

کاملا مشخص است که این تدابیر! از سوی مدیران و مسئولان باشگاه اندیشیده شده و آنها نمی‌خواهند بازیکن جدید تیم‌شان که اتفاقا به ظاهر و تیپ‌های خاص علاقه دارد از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با مشکل مواجه شود!  همه این ملاحظات خنده‌دار در باشگاه در شرایطی رخ می‌دهد که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با وجود شروع لیگ برتر هنوز پرونده شکایت خونه‌به‌خونه از باشگاه نساجی را نبسته‌اند.

مارکوس نویمایر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید